anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Rețea inexistentă pe telefonul meu

Sun
Junior entuziast

Salut!

Telefonul meu nu mai este conectat la rețea de o zi, iar altele funcționează perfect lângă mine. Internetul merge foarte bine. Am resetat rețeaua din meniu (e vorba de un Samsung), dar nu am obținut niciun rezultat. Dacă s-a mai confruntat cineva cu problema asta și știe cum o pot rezolva, vă rog să îmi spuneți și mie. 

1 Soluţie acceptată‚

Ok, nu par sa fie probleme in Sibiu in momentul asta. Deci, recomandarile mele ar fi:

1. daca vrei sa ramai pe eSIM, si esti pe abonament, sa-ti activezi un nou eSIM. Se poate face (teoretic) inclusiv din My Orange, conform pasilor de aici. Daca esti pe prepay, e nevoie de un drum intr-un Orange Shop.

2. daca nu tii neaparat sa ramai pe eSIM, recomandarea mea ar fi sa faci un drum intr-un Orange Shop, treci pe SIM fizic, si ramai acolo. Nu e niciun avantaj in folosirea eSIM-ului. Ba din contra. Ai mult mai multe dezavantaje. Face fix acelasi lucru, doar ca e mult mai usor de sters din greseala. Si, dupa cum poti vedea, complica foarte mult lucrurile.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Pe voce îți merge? Dă-i un restart și / sau pe mod avion și vezi ce face. 

Dacă nu reușești, scrie-le din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă! 

Sun
Junior entuziast

Nu merge. Le voi scrie. Mulțumesc!

FLo1
#StarMember

@Sun: Încearcă un restart, iar dacă nu se conecteză astfel încât să fie funcțional, alege ”operatorul de rețea” MANUAL (nu automat). Posibil să nu fie conectat, deși arată că ar fi. Se mai întâmplă. Numai bine. 

Sun
Junior entuziast

Nu merge nici așa. 

FLo1
#StarMember

Atunci problemele sunt de la SIM. O schimbare de SIM se poate face gratuit în orice magazin Orange.

Sun
Junior entuziast

Telefonul are eSIM, deci nu văd ce problemă ar putea să vină de acolo. 

FLo1
#StarMember

Atunci "resetând rețeaua" sper că nu ai resetat și datele aferente eSIM. O verificare a datelor referitoare la eSIMul configurat, respectiv faptul ca telefonul ia în considerare eSIMul (nu un alt SIM dacă există), ar fi binevenită. 

Sun
Junior entuziast

Ceea ce văd eu este că Whatsapp, care ia în considerare numărul de telefon, funcționează prin wifi. 

Sun
Junior entuziast

Nu există alt SIM. 

FLo1
#StarMember

Atunci, dacă nu e o problemă de la telefon, poți încerca o verificare a contului luni după 8, printr-una dintre modalitătile de contact menționate de Vio.

FLo1
#StarMember

Da,whatsapp-ul funcționează prin wifi, chiar și fără SIM. 

In ce zona se manifesta problema asta?

Client Orange

Sun
Junior entuziast

Sibiu, zona 1 (zona centrală).

Ok, nu par sa fie probleme in Sibiu in momentul asta. Deci, recomandarile mele ar fi:

1. daca vrei sa ramai pe eSIM, si esti pe abonament, sa-ti activezi un nou eSIM. Se poate face (teoretic) inclusiv din My Orange, conform pasilor de aici. Daca esti pe prepay, e nevoie de un drum intr-un Orange Shop.

2. daca nu tii neaparat sa ramai pe eSIM, recomandarea mea ar fi sa faci un drum intr-un Orange Shop, treci pe SIM fizic, si ramai acolo. Nu e niciun avantaj in folosirea eSIM-ului. Ba din contra. Ai mult mai multe dezavantaje. Face fix acelasi lucru, doar ca e mult mai usor de sters din greseala. Si, dupa cum poti vedea, complica foarte mult lucrurile.

Client Orange