la 01-04-2023 12:12 AM - editat ultima oară la 03-04-2023 09:15 AM de DanielaH
Buna seara,
de trei zile dureaza minute in sir sa mi se incarce o pagina de internet, pe abonament cu 20GB disponibili, cand folosesc mobile data. Nu pot incarca un cantec de pe youtube, de exemplu. Bucuresti. Interval: 29-31 martie 2023. Ati intampinat probleme asemanatoare zilele acestea? Va multumesc pentru un sfat!
la 01-04-2023 01:52 AM
Anda, bun venit in Comunitate!!!
Ai incercat sa dai un restart telefonului? Problema se manifesta oriunde in Bucuresti, e la fel si in interiorul unei cladiri, cat si in afara sa? Esti client ORO sau OROC si ce abonament ai?
la 01-04-2023 09:56 AM
Multumesc pentru cuvintele bune! Da, probleme oriunde in Bucuresti, si in cladire, si in afara ei. Nu se deschideau nici paginile de ziar. Pare insa sa se fi rezolvat, cel putin in cladire. Sunt acum acasa, doar pe mobile data, si vad ca se incarca repede. Par a mai fi ceva ezitari. Cred ca a fost o problema de a lor. Am semnalat aseara la Contact Orange. Am abonament FUN 8, schimbat abia de o luna. Sunt client Orange inca de la inceputuri. Cronos imi spune ca nu am consumat aproape deloc din cei 20 GB. Nu cunosc detalii despre ORO sau OROC, nu pot raspunde. Multumesc pentru raspuns in miez de noapte :). Sper sa se rezolve.
la 01-04-2023 06:29 AM
Salutare!
Trebuie dat un restart la telefon, poate este nevoie.
De asemenea, poate s-au consumat cei 20 GB și ești pe cost control și ai viteza limitată.
Te sfătuiesc să suni la 300, apoi să formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți va spune despre oferte de servicii fixe și alte lucruri și te va identifica și Gia cu ultimele 6 cifre din CNP, iar acolo să ceri o resetare de cont, dacă nu-ți vor spune că ești pe cost control ( viteză limitată, după terminarea traficului inclus).
Bine, la Serviciul clienți suni după ora 8.
Baftă!
la 01-04-2023 10:11 AM
Mulțumesc frumos pentru răspuns! Am dat de câteva ori restart zilele acestea.. Se pare că nu am consumat mai nimic din cei 20 GB, cel puțin pe pagina mea Orange îmi spune că mai am încă foarte mult internet. Abonamentul este schimbat de două săptămâni. Mulțumesc pentru sfaturile privind interacțiunea cu Gia, apreciez. Recunosc ca nu ne-am împrietenit, de multe ori cedez pe parcurs... Am scris azi-noapte celor de la Contact clienți, în dimineața aceasta pare a merge mult mai bine, cel puțin în clădire, (prin date mobile). Încă nu am ieșit din casă, să controlez conexiunea afară. De obicei, citesc presa în autobuz. Prin wifi nu erau probleme, deci nu era telefonul de vină. Va mulțumesc pentru sprijin!
01-04-2023 08:04 AM - editat 01-04-2023 08:04 AM
Buna Anda4,
Din punctul meu de vedere, suna a congestie de retea sau problema de acoperire.
Problema se manifesta pe toata durata zilei sau doar intre anumite intervale orare (de exemplu seara)? Semnalul cum e in momentele alea? Este semnal 4G/5G? Daca da, e slab sau cat de cat decent? Alte pagini de internet se incarca ok?
Pentru YouTube, cu toate ca un 5mb/s ar trebui sa fie suficienti pentru streaming video 720p sau probabil si 1080p, poti sa descresti calitatea video-ului. Im felul asta ii scazi bitrate-ul, si odata cu asta si viteza de net de care are nevoie sa se incarce. Altfel spus, poti sa vezi video-ul, chiar daca la o calitate mai slaba, cu o viteza de net mai mica. Nu e ideal, dar e o solutie de compromis. Poti incerca si asta.
Pentru o solutie pe termen lung, va trebui sa faci o sesizare la serviciul clienti (incepand de luni eventual), folosind mijloacele de contact de aici.
la 01-04-2023 10:24 AM
Multumesc pentru sugestii și răspuns! Da, tind să cred că a fost o problemă de rețea. În cele trei zile, problema a fost independentă de ore, la fel de greu se încărca de oriunde mă aflam. Ca zonă, cel puțin cât am circulat, am observat problema pe raza sectorului 3, în Centru și zona Operei. Nu, nu se puteau încărca de fel pagini de ziar ori simple căutări google, dura mult până apărea ceva. Semnal părea a fi, pe ecran afișat părea destul de puternic pentru conexiune, însă nu afișa și semnul de telefon. Nu am observat ce fel de semnal era. Youtube a fost doar o încercare, pentru a demonstra celor din familie că nu funcționează. După o sesizare la Contact clienti, astăzi pare să se fi rezolvat, cel puțin de acasă. Când voi ieși din casă, voi controla. Vă mulțumesc pentru sfaturi!
la 01-04-2023 10:32 AM
@anda4: În cazul datelor mobile aferente telefonului, când ceva pare să sacadeze, cel mai indicat este un restart. O reconectare și un refresh al aplicațiilor și a conexiunii, face aproape întotdeauna.... minuni.
la 01-04-2023 09:33 AM
@anda4: Bun venit în Comunitate. Este vorba de abonament internet? Dacă da, ai încercat datele mobile și pe telefon? Dacă este strict pe date mobile ale telefonului, ai comparat funcționarea și pe alte dispozitive vecine dacă se comportă la fel? Te așteptăm pe topic cu actualizări ale situației tale. Numai bine.
la 01-04-2023 10:39 AM
Mulțumesc pentru răspuns și interes! Era vorba de datele mobile pe telefon. Soțul meu părea a nu avea probleme, tot client Orange. Am restartat telefonul de câteva ori, nu a ajutat, am scris la Contact clienți. În dimineața aceasta pare să se fi rezolvat, cel puțin de acasă (am dezactivat wifi-ul). Nu știu care este situația în oraș, sper însă să se fi găsit o soluție bună. Mulțumesc pentru solicitudine!
la 02-04-2023 10:56 AM
Important este că s-a rezolvat.
Baftă in continuare!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor