anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu reteaua in Sannicolau Mare, Timis - (08.05.2022)

Anonim
Neaplicabil
Dragilor... iar aveti probleme cu retea. Cand v-ati apucat de upgrade la 3CA pe pilonul vostru si am inceput sa vad fibra am crezut ca se vor remedia pentru totdeauna aceste probleme care tot apar la interval de cateva luni. Din pacate nu e deloc asa, ma gandesc serios sa reziliez toate contractele, asta nu e retea demna de numarul 1 si nici de un mare operator. Observ ca situatia in Orange e tot mai rea, mai ales dupa preluarea Telekom, calitatea voastra a scazut dramatic, inclusiv la serviciul de relatii cu clientii. Raspunsuri foarte aiurea, termen minim 1 saptamana, angajatii nepasatori si lista poate continua.
Revenind, insa, la problema semnalata va las doua capturi diferite unde se vede exact timestamp-ul si puteti vedea cat de ''buna'' e conexiunea Orange.
In rest, incercat teste pe mai multe perioade ale zilei, inclusiv noaptea la 3, cand download-ul parea normal, dar uplink-ul lesinat, 2-3 Mbps. Azi? Cam nu prea merge deloc. Sa-mi fie cu pardon, dar astfel de situatii nu le-am vazut nici macar la Digi Mobil. Nu-mi mai fac sperante ca nu o sa se repete peste alte cateva luni. Intai ma intreb cine va remedia problema care ofera clientilor o experienta jalnica de utilizare si cand, pentru ca, evident... ca de obicei eu testez inainte sa scriu aici pe mai multe telefoane, cartele + intreb si alti clienti. Mereu imi dau seama repede dupa atatia ani cand reteaua incepe sa functioneze defectuos.
Altceva nu mai am de adaugat, asta este reteaua premium din Romania, astia suntem noi oamenii, clientii... care suntem mereu bataia de joc a marilor companii.
Ca mare operator aceste probleme ar trebui monitorizate 24/7 si remediate automat. Clientul sa nu resimta impactul sau macar nu atat de mult timp. Am tot zis ca reziliez, dar voi chiar vreti sa ma determinati sa fac asta, mai ales dupa ultima discutie avuta cu unul din angajatii vostri care a reusit doar sa ma enerveze.
24 Răspunsuri 24

Anonim
Neaplicabil
Recomand angajatilor vostri sa verifice indicatorii de trafic si sigur se vor vedea diferente. Efectiv de cand v-ati unit cu Telekom semanati tot mai mult cu ei. Nu era de ajuns ca aveti tot felul de departamente externalizate si toate procedurile devin din ce in ce mai greoaie si fara logica.

Anonim
Neaplicabil
Cred ca mai stau o luna in reteaua Orange si reziliez, m-am saturat deja atatea probleme care se tot repeta, asta atesta cel mai bine respectul fata de client si calitatea retelei. Deja e a 4 a oara cand reclam aici aceste probleme repetitive. M-am saturat sa fac asta pe timpul si banii mei + serviciul clienti din ce in ce mai prost, toti externalizati si departamente fara numar care nu au habar de nimic.

Lordul
Junior entuziast
Hristos a Inviat ! O daca poti suna inseamna ca beneficiezi de servicii PREMIUM ... ar trebui sa aduci osanale zilnic pentru aceste servicii oferite de numarul unu . :))) Eu stau de vreo 20 de zile cu numar suspendat fara motiv ... de vreo 13 zile nici nu dau drumul la numere cu cerere de portare ... Ce sa zic le urez la numarul unu la cat mai multe rezilieri ... cand se vor trezii sa nu stie ce au PATIT !!! Acu cine stie cat a investit si concurenta sa poata prelua AFLUXUL acesta mare de migranti ce va urma . Probabil asta asteapta sa plece , sa se elibereze si sa zica ca au remediat problemele ... Oricum din ce am inteles eu posibil sa stiu aiurea ...sau asa era ... FIRMELE acestea angajeaza alte firme pentru MENTENANTA sistemelor ... cica ar fii mai ieftin decat sa aiba angajati proprii ei ingineri de sistem !!! Daca e asa ce RAPIDITATE sau ... asteptam ... La mine din 3 abonamente preluate au bagat doar unu in orange tocmai al MEU , mai am doua care functioneaza pe relee de telekom neportate in orange ... doar la un numar mic de portari din telekom in orange au aparut problemele acestea ... daca ii treceau pe toti cred ca nu mai mergea deloc orange pe nici unde ! De respect si de bun simt nici ca poti aminti, am trecut prin 3 firme de telefonie ... dar ca aici NICIUNDE!!! Si culmea nici nu am vrut eu, am fost adus cu forta ... :)))

Anonim
Neaplicabil
Da, am vazut patania ta. Si ma asteptam sa iasa o mare varza din preluarea T, chiar ma asteptam. Probleme au fost si la Vodafone cu preluarea UPC si cred ca inca mai sunt. Singurul operator care a tot preluat zeci de mici operatori si chiar si mai mari si care nu au avut nicio treaba este Digi. Cum naiba aia reusesc si aceste mari corporatii nu stiu. Serviciul clienti Orange lasa din ce in ce mai mult de dorit pentru ca vorbim cu angajati prin alte firme externe... nu mai sunt ai lor directi. Si acum i-au mai luat si pe aia din Telekom, nici nu vreau sa ma gandesc ce e in firma asta ca ma enervez mai rau.

Lordul
Junior entuziast
La digi am luat 1 telefon si am stat 2 ani de zile ca asa am semnat ...aia le telefonie acoperire in afara oraselor sunt VARZA si in orase sunt zone unde au zone fara semnal ... da aveau activat ceva serviciu GRATUIT care iti trimitea mesaj daca ai fost sunat de cineva si nu ai avut semnal si acasa sunam prin wowifi problema era ca unde stateam eu mare parte din timp ziua vara nu aveam wi-fi. Doi ani m-au tinut ca urmeaza sa puna un releu , eu am muscat-o cand am plecat la ei ca era tocmai dupa ce nu platisera catre vodafone serviciile si se reliziase intelegerea vodafone - digi ... Em am semnat pe doi ani fiind convins ca in continuare intru pe releu de vodafone care era semnal perfect ... doar ca SURPRIZA !!! Nu stiu upc-ul avea si telefonie ? sau doar netul si tv ? VOdafone erau SCUMPI cum erau si sunt si orange 15 euro net nelimitat ... la vodafone parca au la 11 euro acu redus de la 15 net nelimitat deci sunt mai ieftini . Au si un abonament de 9-redus la 6 la portare cu 60 G net ... Mai mult ca sigur au redus de la 15 la 11 si de la 9- la 6 sa PREIA mare parte din migrantii orange ... ca doar nu sunt nici ei prosti , stiau ce urmeaza sa se intample si vad si acum nemultumirea clientilor "orange". Acu depinde cat duce si pentru ce e pregatita si reteaua lor . Eu vreau sa ma intorc iar pe releele telekom si din cauza semnalului 400 m de mine , si pe urma pretul, net nelimitat la 6 euro ... 20 - 40 Mbps ... acceptabil , e cand merge si sub cand e aglomerat releuuu ... Si culmea nici nu sunt un consumator ENORM de net doar PSIHIC sa stai linistit ca nu ai costuri suplimentare( oricum telekomu te anunat cel putin o data in fiecare an ca face majorari ) ... cum am patit la inceputul portarilor si sun numar de vodafone eu fiind in vodafone ... si eu vorbesc si vorbesc si imi vine factura de 100 de lei suplimentar ( atunci 100 de lei erau ceva banuti ) ... ca numarul respectiv era portat si eu aveam in vodafone nelimitat .. era un beep care daca nu tineai telefonul la ureche si nu erai atent nici nu il auzeai . ASA o mers o buna perioada de timp pacalirea cu BEEEPU ... in loc sa puna ... !!!NUMAR PORTAT !!! era un beep ... care foarte multi nici nu stiau ce ii pana o pateau si aflau ...facea lumea costuri suplimentare grupa mare ... pana s-a prins si intrebau ... ESTI PORTAT la fiecare apel sa stie sa nu se lungeasca !!!! AM pe fix 12 lei suplimentar de la datul citirii contorului la electricitate , nici nu mai poti vedea desfasuratorul cu numelere doar taxare conexa ... era disponibil pana acum ... 2 minute 12 lei . Si mai platesc luna asta o factura de 150 de lei catre telekom si din 26 pana acum nu s-a realizat portarea si aia deja au si trimis factura ... imediat dupa efectuarea cereri portarii la ei , si au facturat exact din 26 aprilie de nici nu ajunsesera simurile cu numerele provizorii , abea prin 28 or ajuns la mine . .... Eu inca astept sa ma sune de la orange :))) Pam Pam .

Anonim
Neaplicabil
Daca nu vrei bataie de cap si Telekom au antene in zona ta si merge bine mai bine treci pe cartela si incarci cu optiunea de 6 euro si ai nelimitat tot, fara contracte si alte dureri de cap. Renunti cand vrei. Sfatul meu. In Romania deja incepe sa nu mai fie rentabil sa te legi la cap cu furnizorii astia prin contracte.

Lordul
Junior entuziast
Tocmai aia am luat abonament FARA perioada contractuala la 6 euro la Telekom, cu contract pe 2 ani era 5 euro.Asa le-am avut de când le-am făcut două reduse la 5 euro și unu la 4 cu tot cu tva , acum ăla de 4 e 5,44 fara TVA, și alea de 5 la fel depășesc 5 euro cu TVA. Practica Telekom, semnezi ceva și ei tot majorează, mizează că nu ai altă opțiune zona ta sa pe preț . La Vodafone am stat foarte mulți ani, nu a crescut cu nici 1 cent abonamentul semnat, ba sau mai și redus unele tarife!!! Dar eu am plecat că erau prea "scumpi" pentru mine, comparabil cu Digi la care am plecat și pe urmă telekomul. Nu mă interesează telefoane cu prelungiri și perioade contractuale alte nebuneli mi-o ajuns la Digi. Și uite și fără perioada contractuala nu or rezolvat problema și nici nu îmi dau drumul de 13 zile să mă portez! Oricum cele mai ieftine și bune oferte de telefoane la prelungiri au fost și cred că vor fi totdeauna la vodafone, dar aveau și cele mai mari abonamente,acu vad că au abonamente sub Orange la furat de nemulțumiți! Acu e momentul propice să își recupereze ce au pierdut. Cartelele m-au enervat tot timpul, de aia am trecut la abonament, nu mă înteresa sa schimb fest rețelele și mă interesează să am același număr. Și Telekom e cam varza national da pe mine mă interesează unde stau 95-99 din timp, nu că plec câteva zile în concediu nu știu unde și nu am semnal acolo! In concediu e bine sa ai cat mai puțin stres ...de aia e concediu!!!

Anonim
Neaplicabil
Din nou se intrerup si apelurile. Aceleasi probleme mereu si mereu. A trebuit sa folosesc alta retea sa pot purta o convorbire.

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, îmi pare rău. Am trimis situația ta colegilor noștri pentru verificare.

Anonim
Neaplicabil
Nu am cuvinte, efectiv este incredibil cum nu se rezolva odata pentru totdeauna aceste situatii care impacteaza TOTI clientii. Nu pot sa-mi imaginez decat ca la site sunt niste vechituri de echipamente care cedeaza, ca altfel chiar nu imi mai explic. Probabil si reteaua de fibra are niste echipamente la fel de indoielnice. Cum se poate asa ceva?! Deja e a 4 a oara cand reclam asemenea situatii aici in comunitate. Pentru asta sa mai platim abonamente? Dau sute de lei lunar la Orange pentru ce? Deja nu imi mai pun intrebarea cand se rezolva si cat tine, ci problema e cand va reaparea. Nici la Digi Mobil de 2 euro nu se intampla asa ceva, aia macar chiar verifica daca se face o sesizare si trimit oamenii lor proprii pe teren, nu n-spe mii de subcontractori. Chiar schimba ceva cand vad clar ca se tot buseste ceva in mod repetat si nu o face tocmai Orange. Nu stiu daca mai stau la voi, oricat de mult as vrea. Imi aduc aminte clar ca totul a inceput de cand ati bagat 4G in B20, prin 2014. M-am bucurat ca ati fost primii. Dupa cateva luni doar totul s-a dus naibii, atunci cineva de la voi mi-a zis oficial ca ''va bruiaza sarbii''. Fix asa. Ceea ce, evident, era fals. Aflasem mai tarziu ca reteaua nu mai facea fata si trebuiau schimbate niste jucarii din shelter. S-a remediat, dupa cateva luni. Am revenit la voi pe contract, a mers bine cat a mers, s-a adaugat si B3 pe langa 20 dupa ceva timp, a mers si asta cat a mers... dupa au inceput problemele iar, care se tot repeta la interval de cateva luni si pana in ziua de azi. Nu mai am rabdare, nu mai am nervi, nu mai suport sa platesc ceva ce functioneaza atat de instabil. Cat despre alte servicii de la Orange, cum ar fi fibra - in veci. Niciodata. E clar cum e intretinuta reteaua si cine se ocupa de ea. Este incredibil.

Anonim
Neaplicabil
Deja un prim pas am facut, m-am abonat la Vodafone unde am primit toate resursele nelimitat, inclusiv batranul si scumpul MMS. Am primit si direct toate contactele angajatilor cu care am discutat si persoana care mi-a facut contractul si care imi sta la dispozitie direct si oricand. La Orange n-am asa ceva. Si stiti ce nu am la Orange? Nelimitat conferinta, nelimitat redirectionare in orice retea + OneNumber nelimitat pe oricate dispozitive care si ele preiau accesul 5G. Cu ocazia asta am descoperit multe noutati ascunse de care nu stiam. Pasul spre a parasi Orange e tot mai mare. M-am saturat de abureala corporatista. Sa nu uit, am primit si tarifare preferentiala dupa consumarea resurselor in roaming. Probleme cu retea? Nu, evident. Ca astia au oameni care o monitorizeaza si au oamenii lor, nu 700 departamente externalizate.

Anonim
Neaplicabil
Suntem în 13.05 și încă nu s-a mișcat nimic. Am pus datele pe Orange azi și am vrut sa fac niște actualizări amărâte. Nu am putut, pentru ca se descarca cu pauza. A trebuit sa revin pe oricare alta conexiune care nu e de la voi. Pentru zilele astea în care serviciile curg și merg ca naiba cine îmi oferă reducere? Nu pot sa cred cât de mult durează ca experții Orange sa găsească problema! Asta e rețeaua numărul 1 din România! Deja oamenii încep sa se prindă ca nu e chiar asa, nici cu fibra și migrează la alții. Și e foarte bine. Asa mizerie în viata mea nu am văzut!

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, îmi pare rău că situația persistă și că nu s-a rezolvat. Te asigur că problema este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic.

Anonim
Neaplicabil
Nu stiu ce fac angajatii, dar treaba se misca cu doua viteze la voi - incet si foarte incet. Asa a fost mereu. Pana si bunica-mea, femeie batrana, ma intreaba de ce se tot intrerup apelurile ca inainte nu facea asa. I-am luat telefon 5G si am zis ca o mut pe Orange sa aiba parte de cea mai buna retea, in schimb avem parte de cea mai josnica experienta. Mereu si mereu aceleasi probleme, deja m-am saturat pana peste cap! Nici la Digi Mobil nu am patit asa ceva. Efectiv imi e e sila deja cand aud de Orange si o zic in cel mai sincer mod. Trebuia sa ma astept la asta, mai ales dupa ce v-ati luat cu Telekom. Sa dea naiba sa mi se puna cumva vreo taxa de reziliere pe numarul recent portat ca ANCOM direct va mananca. Nu ma mai las. Si vor urma si celelalte numere.