la 15-05-2024 03:43 PM - editat ultima oară la 16-05-2024 08:54 AM de DanielaH
Salut, a rămas mama fără semnal și am introdus cartela ei în telefonul meu să văd dacă este funcțională, am văzut că nu are semnal nici pe telefonul meu și m am gândit că nu mai este funcțională cartela ei, dar după ce am introdus cartela mea înapoi în telefonul meu am avut o surpriza, nici eu nu aveam semnal, iar apoi am scos o și pe a tatei să văd dacă se întâmplă la fel și fix la fel s a întâmplat, odată ce am scos cartela din telefon nu mai e semnal sau e foarte, foarte slab, ce e de făcut?
la 15-05-2024 07:23 PM
Mulțumesc tuturor
la 15-05-2024 07:25 PM
Ar fi fost coincidenta prea mare sa strici 3 cartele consecutiv.
la 15-05-2024 07:29 PM
La ce ghinion am uneori :)), acum și au revenit, poate chiar a fost o problemă ceva in zonă
la 15-05-2024 07:32 PM
Posibil să fi fost o problemă temporară la antena locală, iar acum să fie repornită după unele lucrări / verificări. E parte din orice proces de mentenanță/modernizare.
la 15-05-2024 07:23 PM
Vezi si in safe mode, pentru orice eventualitate.
Ar fi coincidenta foarte mare sa apara probleme de semnal in zona fix cand testai tu SIM-urile. Dar...mai stii...? :))
Poti verifica daca e semnalat vreun incident in zona ta folosind harta de acoperire de aici.
De asemenea, poti incerca sa intri in legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo de aici (pana in ora 20:00) si vezi daca stiu ceva de chestia asta, sau daca pot face ceva in sensul asta. Pentru acces la operator, trebuie sa scrii: "transfer operator" (x2).
la 15-05-2024 07:25 PM
Exact, ciudat rău :)), habar n-am ce s a întâmplat, acum pare că e ok
la 15-05-2024 07:27 PM
Probleme temporare de semnal...pare-se. :)) Ca s-au nimerit fix in testele tale, asta e intr-adevar foarte ciudat. Dar bine ca s-a rezolvat. :)))
Daca mai sunt probleme, poti incerca sa iei legatura cu cei de la relatii clienti si vezi daca pot sa-ti confirme eventual ca exista un deranjament in zona ta (poate si un termen de solutionare), sau...daca nu e o problema generala, poate au vreo idee cum sa rezolve problema pe contul tau.
Anyway, suntem aici daca te mai putem ajuta cu ceva. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor