anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Apeluri intrerupte

Catalin3033
Începător

Salut,

este a 2-a zi in care apelurile in reteaua Orange se intrerup, sau sunt redirectionate catre casuta vocala. Am testat si persoane au incercat sa ma sune de 4-5 ori intr-un interval de o ora, apelurile lor nu erau vizibile pe telefonul meu. 
Am incercat sa apelez o persoana care se afla langa mine, tot in reteaua Orange, si intra instant casuta vocala, a mai intampinat cineva problema asta?

Mersi.

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember

@Catalin3033: Bun venit în Comunitate. Se mai întâmplă uneori la unele telefoane să piardă semnalul sau să rămână deconectate, chiar dacă arată semnal complet pe ecran. În astfel de cazuri, o simplă reconecare (restart sau conectare manuală pentru asigurarea asocierii/înrolării telefonului în rețea) ar trebui să fie suficientă. Revino pe topic dacă se repetă problema sau persistă. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Poate  a fost/este o problemă tehnică în zona ta, care dacă nu s-a remediat, trebuie anunțată la Serviciul Clienți:

https://www.orange.ro/contact/

Până atunci, dă un restart la telefon, eventual comută din setări rețea telefonul pe 2g/3g și vezi dacă funcționează, iar apoi poți reveni pe 4g.

Încearcă orice metodă pe care o ai la îndemână și poate se rezolvă!

Succes!

Anca07
#StarMember

Buna Catalin,

Despre ce zona a tarii vorbim? Poate sunt semnalate ceva probleme in acea zona.

Referitor la semnal, si eu in casa am din 5 linii aferente semnalului, 1 sau 2, si la fel imi spun cei care ma suna ca nu raspund eu. Well, e posibil sa fie o acoperire slaba in acea zona. In cazul meu, stiu sigur ca problema este blocul, izolatia si materialul din care e facut (cel putin asa e in teorie😅). 

In schimb, ce poti face, e sa contactezi un operator pe chat-ul Djingo din aplicatia My Orange, si sa il rogi sa verifice starea cartelei/retelei etc. Daca tot persista problema, poti merge intr-un Orange Shop, si sa ceri inlocuirea cartelei pe motiv de semnal slab sau inexistent.

Zi cu soare!🌞

arsradu
#StarMember

Salut Catalin,

Si eu tind sa cred ca problema ar fi pe partea de retea/semnal, si e foarte probabil sa fie locala (deci nu uita sa mentionezi si zona in care intampini problema asta, pentru ca s-ar putea sa fie importanta). Si da, mi s-a mai intamplat si mie.

Recomandarea mea ar fi sa faci o sesizare catre serviciul de relatii clienti folosind pagina de Contact.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Catalin3033, s-a rezolvat situația sau persistă în continuare? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.

@DanielaH  s-a rezolvat de la sine, problemele erau in aria orasului Cluj, zona centrala. Multumesc.

Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare!

Te mai așteptăm în Comunitate.