la 11-10-2023 09:28 PM - editat ultima oară la 16-10-2023 09:07 AM de DanielaH
Salut,
este a 2-a zi in care apelurile in reteaua Orange se intrerup, sau sunt redirectionate catre casuta vocala. Am testat si persoane au incercat sa ma sune de 4-5 ori intr-un interval de o ora, apelurile lor nu erau vizibile pe telefonul meu.
Am incercat sa apelez o persoana care se afla langa mine, tot in reteaua Orange, si intra instant casuta vocala, a mai intampinat cineva problema asta?
Mersi.
la 11-10-2023 09:44 PM
@Catalin3033: Bun venit în Comunitate. Se mai întâmplă uneori la unele telefoane să piardă semnalul sau să rămână deconectate, chiar dacă arată semnal complet pe ecran. În astfel de cazuri, o simplă reconecare (restart sau conectare manuală pentru asigurarea asocierii/înrolării telefonului în rețea) ar trebui să fie suficientă. Revino pe topic dacă se repetă problema sau persistă.
la 12-10-2023 06:16 AM
Salutare!
Poate a fost/este o problemă tehnică în zona ta, care dacă nu s-a remediat, trebuie anunțată la Serviciul Clienți:
https://www.orange.ro/contact/
Până atunci, dă un restart la telefon, eventual comută din setări rețea telefonul pe 2g/3g și vezi dacă funcționează, iar apoi poți reveni pe 4g.
Încearcă orice metodă pe care o ai la îndemână și poate se rezolvă!
Succes!
la 12-10-2023 09:07 AM
Buna Catalin,
Despre ce zona a tarii vorbim? Poate sunt semnalate ceva probleme in acea zona.
Referitor la semnal, si eu in casa am din 5 linii aferente semnalului, 1 sau 2, si la fel imi spun cei care ma suna ca nu raspund eu. Well, e posibil sa fie o acoperire slaba in acea zona. In cazul meu, stiu sigur ca problema este blocul, izolatia si materialul din care e facut (cel putin asa e in teorie😅).
In schimb, ce poti face, e sa contactezi un operator pe chat-ul Djingo din aplicatia My Orange, si sa il rogi sa verifice starea cartelei/retelei etc. Daca tot persista problema, poti merge intr-un Orange Shop, si sa ceri inlocuirea cartelei pe motiv de semnal slab sau inexistent.
Zi cu soare!🌞
la 12-10-2023 07:23 PM
Salut Catalin,
Si eu tind sa cred ca problema ar fi pe partea de retea/semnal, si e foarte probabil sa fie locala (deci nu uita sa mentionezi si zona in care intampini problema asta, pentru ca s-ar putea sa fie importanta). Si da, mi s-a mai intamplat si mie.
Recomandarea mea ar fi sa faci o sesizare catre serviciul de relatii clienti folosind pagina de Contact.
la 13-10-2023 10:54 AM
@Catalin3033, s-a rezolvat situația sau persistă în continuare? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.
la 16-10-2023 12:13 AM
@DanielaH s-a rezolvat de la sine, problemele erau in aria orasului Cluj, zona centrala. Multumesc.
la 16-10-2023 08:56 AM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare!
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor