la 17-08-2025 07:14 PM - editat ultima oară la 20-08-2025 08:41 AM de DanielaH
Chiar dacă sunt la zi cu plata abonamentului primesc apeluri, dar nu pot apela.
la 20-08-2025 06:49 AM
Mi-au schimbat colegii cartela și s-a rezolvat problema. Mulțumesc.
la 17-08-2025 08:13 PM
Salutare!
Ai verificat semnalul la telefon, sim-ul in alt telefon, restart, mod avion? Ai luat legătura cu Serviciul Clienți?
la 17-08-2025 10:30 PM
Sim-ul e problema, deoarece la fel se comportă și în alt telefon. Îmi cere să verific creditul.
la 17-08-2025 08:16 PM
David, bun venit in Comunitate!!!
Ar trebui sa dai mai multe detalii. De cand ai problema asta? Ce eroare primesti? Esti in tara sau in strainatate?
Ai incercat sa restartezi telefonul ? Ai vreo restrictie in telefon legata de apeluri? La orice tip de apel ai problema asta sau doar la unele anume, de ex internationale?
la 17-08-2025 10:34 PM
De vreo 3-4 zile, îmi cere să verific creditul. Sunt în țară și am încercat să restartez de mai multe ori, dar cred ca sim-ul e problema ca la fel se comportă și în alt telefon. Curios ca pot primi apeluri.
la 17-08-2025 10:42 PM
Salutare!
Apelezi pe cineva care se afla in țară sau afara? Apelurile internaționale sunt contracost.
la 17-08-2025 11:02 PM
Apelez în țară și pe oricine aș vrea să sun îmi răspunde mesageria ca și cum nu aș avea credit, dar sunt pe abonament.
la 17-08-2025 11:14 PM
De regulă, motivul este neplata abonamentului. La Yoxo, dacă nu achiți abonamentul la timp, ai la dispoziție 7 zile pentru a face plata. În această perioadă poți primi apeluri, însă nu vei putea efectua apeluri și nici accesa internetul.
Daca nu e cazul, ar trebui sa contactezi serviciul clienți prin chatul din aplicația Yoxo
17-08-2025 11:16 PM - editat 17-08-2025 11:18 PM
Ai verificat creditul? Apare suma corecta si abonamentul e activ?
la 19-08-2025 09:33 AM
@David07, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 20-08-2025 06:49 AM
Mi-au schimbat colegii cartela și s-a rezolvat problema. Mulțumesc.
la 20-08-2025 08:40 AM
Mă bucur că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor