anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Retea cu probleme (Vetel-Hunedoara)

Simonel
Junior

Buna, sunt din Vetel-HD si de vreo 6 luni bune avem probleme cu reteaua! Am notificat Orange in nenumarate randuri si primesc raspunsuri evazive, cum ca se va rezolva… bla bla! 

Mai sunteti careva in situatia aceasta?

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Cea mai bună metodă este să faceți o sesizare comună , mai mulți din zona respectivă, care vă aflați în această situație. Acolo vă dați: nume, prenume, numere de telefon și semnătura. Solicitați rezolvarea problemei prin instalarea unei noi antene.

Sesizarea o puteți trimite din secțiunea Contact (mai jos, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj"):

https://www.orange.ro/contact/

Eu așa am făcut în trecut și am reușit! Cu cât sunteți mai mulți, cu atât șansele de reușită cresc.

Succes!

Multumesc Vio! O sa incerc si asa!

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Eu așa am reușit într-o zonă rurală, cu ceva ani în urmă. Important este să faci un tabel cu cât mai mulți abonați sau utilizatori și aveți o șansă.

Cu plăcere!

 

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Poți detalia ce fel de probleme întâmpinați.

După cum spune și @Vio73 cu căt numărul celor care fac o sesizare este mai mare cu atât Orange va fi mai motivat să rezolve problema (să îmbunătățească rețeaua).

Da. Cand merge, cand nu merge! Atat voce cat si internet! Plus internet fix! Cade reteaua! Desi pe aparat apare 4G, primesti notificare ca nu ai internet! Pentru a apela… nervi de otel! Suni de 2-3 ori si primesti notoficare de apel esuat, sau, daca reusesti sa apelezi , nu iti auzi interlocutorul si nu esti auzit! Dar e ok! Din a 5-a,  a 6-a, merge! Si Orange imi recomanda sa folosesc apelul Wi-fi! Intrebarea e: de unde internet?

Asa merge din Iulie 2023!

inainte a functionat perfect! Eu am abonamentul de cand era Dialog, si nu am avut niciodata probleme cu semnalul!

exclus echipamentele! Suntem multi in aceasi situatie!

multumesc

 

Anonim
Neaplicabil

O situație foarte stresantă.

Aveți idee daca un tehnician sa deplasat în zona pentru verificarea echipamentelor.

Eu va recomand să faceți sesizări periodice pe toate canalele disponibile deoarece unele sesizări din păcate sunt uitate "sub birou".

BlackWolf
Senior certificat

Salut!

Neplacuta situatia, incercati sa va adunati mai multi, faceti sesizari comune la Orange si insistati. Daca sunt presati, trebuie sa vina mai repede sa rezolve problema pana la urma...