@simple_dreams, da, si aici la fel. Cum am zis, tu macar ai semnal. La mine nu e nici semnal ca lumea. Bateria la telefon se duce mult mai repede (pentru ca tel incearca sa treaca din 4G, in 3G, in 2G, in no signal). Ma uitam zilele trecute la Crivaia, semnal FULL! Si nu e vreun oras mare sau ceva. Dar intrucat e plin de bogatasi pe acolo, au retea mai ceva ca in Bucuresti! Pentru ca se merita. La muritorii de rand nu se poate face ceva, pentru ca, dupa cum ziceam, hardware-ul e scump, si dorinta de imbunatatire e prea mica, astfel incat sa justifice vreo investitie in sensul asta. Un repeater nu cred ca ar costa atat de mult. Dar nah, trebuie si vointa pentru asta.
Zilele trecute mi-am facut un milion de nervi, sunand la relatii clienti, pentru ca, cu cateva zile in urma am sunat din nou, nu stiu ce-o fi fost in capul meu de imi faceam sparante, si domnisoara de la call center mi-a cerut exemple de call drops. Nu a specificat ca trebuie sa fie mai proaspete de 24h (din nou, nu inteleg de unde restrictia asta, si mai ales DE CE!, cand se poate vedea foarte simplu pe harta cam care e situatia in zona respectiva). Si nici nu aveam in momentul ala exemplu de call drop. Plus ca, daca nu ai call drop, nu inseamna ca poti sa ai o conversatie cu persoana apelata. Pentru ca se intrerupe in mijlocul cuvintelor! NU poti sa ai o conversatie in felul asta, fara sa te umpli de nervi!
In fine, problema mai mare e ca mi-a zis ca revine ea a doua zi, intre 16-18, astfel incat sa am exemple de call drops. Si...eu mi-am facut tema, pe partea mea. Dar de sunat, nu m-a sunat nimeni. Asa ca a trebuit sa sun din nou eu, o zi mai tarziu. Alt apel consumat, alt timp pierdut, alti nervi intinsi la maxim.
Si intrucat era in afara programului, am platit si cei 55 eucenti pe apel. Si ghici ce? N-am rezolvat efectiv nimic. Pentru ca, in urma acelui apel mi s-a spus ca acele exemple de call drop nu trebuie sa fie mai vechi de 24h. Si erau deja, pentru ca mie nu mi-a zis nimeni de restrictia asta.
Deci, cum ziceam, e clar ca lumina zilei ca nu se vrea. Nu poti sa vii cu atatea restrictii si cu atata lipsa de profesionalism si eficienta, decat daca scopul tau este sa descurajezi pe cat posibil orice fel de solicitare de imbunatatire de semnal. De ce? Pentru ca nu-ti pasa. Pentru ca stii si tu ca sunt probleme, si pentru ca nu vrei sa le repari. E atat de simplu.