anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu reteaua Orange in Sannicolau Mare, Timis - 04.07.2021

Anonim
Neaplicabil
Mai, Orange... iar o luam de la capat. Am deja vreo doua subiecte pe tema asta, cu reteaua care isi tot da in petic la 3-4 luni si astazi toata ziua am avut conexiuni mizere pe toate numerele, am incercat si sa dau restart la telefoane, am incercat si pe telefoanele prietenilor... la toti merge netul in suturi.
Cand merge, cand nu merge... si tot asa.
Ce se tot intampla?! De ce naiba nu se rezolva odata pentru totdeauna problema asta? Chiar asa carpe de echipamente si retea ati ajuns sa aveti?
Las cateva capturi de ecran de astazi care exemplifica foarte bine ce mult ma pot baza pe reteaua voastra.
Una e din Telegram, care a fost blocat a nu stiu cata oara in ''connecting'', la fel si in alte aplicatii. Cand merg mesajele si apelurile, cand tre' sa incerci de 3-4-5 ori sa reusesti.
Vreau sa stiu ce se intampla!
Pe bune de nu va reclam la ANCOM, e bataie de joc deja, nervii mei sunt la pamant cu voi.
57 Răspunsuri 57

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, am transmis situația ta colegilor noștri pentru verificare. Îmi pare rău că ai din nou probleme.

Anonim
Neaplicabil
Multumesc frumos. Chiar nu inteleg de ce nu se rezolva pentru totdeauna, recent am mai activat un abonament pe cont, mai am si alte numere, platesc bani grei lunar catre Orange ca sa am asemenea experiente? Si nu e vorba doar de mine, ci si de ceilalti clienti...

Anonim
Neaplicabil
Tocmai am verificat reteaua si la fel face si acum, la ora asta... nu pot folosi serviciile Orange, ci trebuie sa folosesc celalalt operator din telefon ca sa nu am probleme de conectare.

DanielaH
Moderator
Colegii mai au nevoie de câteva informații. Situația se manifestă indoor sau outdoor? SIM-ul Orange este SIM-ul 1 în telefon?

Anonim
Neaplicabil
Bună, Daniela. Situația asta persista indiferent ca e indoor sau outdoor. SIM-ul este în slot 1, după cum se vede și indicatorul de VoLTE. Am mai specificat ca am testat și pe alte cartele și telefoane și toate au manifestat aceeași problema pe rețeaua Orange. Pe alte rețele totul e perfect. Chiar astăzi îmi mai zicea o cunoștință ca ii merg rău toate aplicațiile și nu știe de ce. I-am spus eu de fapt care e baiul. Chiar nu e deloc ok ce se întâmplă. Eu ma gândesc sa reziliez tot. Îți spun foarte sincer. Plătesc mulți bani pentru asa servicii care nu sunt stabile...

Anonim
Neaplicabil
Nu am pățit asa ceva nici măcar la Digi Mobil și știm cu toții ca rețeaua aia e la alt nivel de low, insa vad ca ei reușesc sa gestioneze mai bine situațiile tehnice. E cam de ras, dar și de plâns. Dacă voi rezilia sper ca e destul de clar ca nu voi accepta nicio taxa abuziva de reziliere. Plătesc strict ce am folosit și atât. Chiar nu mai merge asa, nu ma mai pot baza pe Orange.

Anonim
Neaplicabil
Sper ca nu începem sa dam vina pe telefoane ca au probleme sau alte aberații. Toate telefoanele pe care le am sunt noi, achiziționate recent din surse oficiale și la fel și toate celelalte cunoștințe care reclama probleme.

Neaplicabil
Ehee...tu macar ai semnal. In alte zone din Timis nu ai nici macar atat. Si la relatii clienti iti cer exemple de "call drops", care sa nu fie mai vechi de 24h. De parca se apuca cineva de facut ceva in mai putin de 24h. Nu inteleg de ce, si de unde restrictia asta. Deci practic pana se apuca cineva de cazul tau, datele furnizate sunt deja vechi. Si ia si fa altele si tot asa. Cand se poate face foarte simplu o verificare pe harta. E rosu! Cum crezi ca arata situatia la fata locului? La fel! Varza! Si nu se face nimic. Pentru ca nu se vrea. Pentru ca hardware-ul e scump si dorinta de imbunatatire e sub nivelul marii. Nici nu-mi mai bat capul, ca n-am cu cine, si n-are rost. M-am saturat. Eu imi fac un milion de nervi, si pe Orange il doare la 10 metri in spate.

Anonim
Neaplicabil
Si tu ai probleme sa inteleg? Tot in Timis? Eu nu inteleg, astea se pot vedea clar pe retea... recent, cand a fost vijelia aia urata la noi reteaua a picat de tot si pe harta nu a fost semnalizat deloc, de unde deduc ca Orange ascunde sub pres caderile dupa cum vor ei si cand vor... nu e transparent deloc asa.

Neaplicabil
Ar da vina pe oricine si pe orice, numai sa nu rezolve nimic. Nu e problema de la ei. Cum ar putea sa fie? Ai semnal full, deci cu siguranta e o problema de la tine. Nu exista nicio posibilitate sa fie cumva de la ei. Nu mai zic ca daca vrei semnal in casa, "nu garanteaza". Nu garanteaza nimeni nimic, dupa cum ziceam si cu alta ocazie. Nici macar chestiile care tin direct de Orange nu sunt "garantate". "Nu garantam semnal indoor." Dar am o intrebare, si o tot repet ca pr*stul: daca ati pune o antena la poarta casei, oare la fel de varza ar fi semnalul indoors? Ca eu nu cred. Si atunci? Tine sau nu de Orange sa ai semnal? Binenteles ca DA! De cine altcineva ar putea sa tina? Dar, dupa cum ziceam in nenumarate randuri, daca nu se vrea, nu se face. #csf, n-ai csf.

Anonim
Neaplicabil
De cand s-au bagat in relatii cu Telekom le-au preluat din comportamentul negativ tot mai mult din ce vad. Durerea in cot e tot mai mare pe zi ce trece, dorinta de a nu se face nimic la fel...

Neaplicabil
@simple_dreams, da, si aici la fel. Cum am zis, tu macar ai semnal. La mine nu e nici semnal ca lumea. Bateria la telefon se duce mult mai repede (pentru ca tel incearca sa treaca din 4G, in 3G, in 2G, in no signal). Ma uitam zilele trecute la Crivaia, semnal FULL! Si nu e vreun oras mare sau ceva. Dar intrucat e plin de bogatasi pe acolo, au retea mai ceva ca in Bucuresti! Pentru ca se merita. La muritorii de rand nu se poate face ceva, pentru ca, dupa cum ziceam, hardware-ul e scump, si dorinta de imbunatatire e prea mica, astfel incat sa justifice vreo investitie in sensul asta. Un repeater nu cred ca ar costa atat de mult. Dar nah, trebuie si vointa pentru asta. Zilele trecute mi-am facut un milion de nervi, sunand la relatii clienti, pentru ca, cu cateva zile in urma am sunat din nou, nu stiu ce-o fi fost in capul meu de imi faceam sparante, si domnisoara de la call center mi-a cerut exemple de call drops. Nu a specificat ca trebuie sa fie mai proaspete de 24h (din nou, nu inteleg de unde restrictia asta, si mai ales DE CE!, cand se poate vedea foarte simplu pe harta cam care e situatia in zona respectiva). Si nici nu aveam in momentul ala exemplu de call drop. Plus ca, daca nu ai call drop, nu inseamna ca poti sa ai o conversatie cu persoana apelata. Pentru ca se intrerupe in mijlocul cuvintelor! NU poti sa ai o conversatie in felul asta, fara sa te umpli de nervi! In fine, problema mai mare e ca mi-a zis ca revine ea a doua zi, intre 16-18, astfel incat sa am exemple de call drops. Si...eu mi-am facut tema, pe partea mea. Dar de sunat, nu m-a sunat nimeni. Asa ca a trebuit sa sun din nou eu, o zi mai tarziu. Alt apel consumat, alt timp pierdut, alti nervi intinsi la maxim. Si intrucat era in afara programului, am platit si cei 55 eucenti pe apel. Si ghici ce? N-am rezolvat efectiv nimic. Pentru ca, in urma acelui apel mi s-a spus ca acele exemple de call drop nu trebuie sa fie mai vechi de 24h. Si erau deja, pentru ca mie nu mi-a zis nimeni de restrictia asta. Deci, cum ziceam, e clar ca lumina zilei ca nu se vrea. Nu poti sa vii cu atatea restrictii si cu atata lipsa de profesionalism si eficienta, decat daca scopul tau este sa descurajezi pe cat posibil orice fel de solicitare de imbunatatire de semnal. De ce? Pentru ca nu-ti pasa. Pentru ca stii si tu ca sunt probleme, si pentru ca nu vrei sa le repari. E atat de simplu.

Anonim
Neaplicabil
Probabil ca tre' sa ne mutam la altii... nu vad alta solutie din moment ce nu se face nimic si se tot repeta aceste probleme. Clar respectul pentru client a scazut enorm de mult, inca de pe vremea cand a aparut 3G-ul si tot mai multi si-au luat terminale... acum sunt atat de multi clienti ca nu ii mai intereseaza ca le pleaca cativa zeci sau chiar sute. La mine deja e a treia oara pe anul asta cand sunt probleme majore si tot eu anunt pe aici, ca in rest angajatii nu remediaza nimic automat, ei nu vad, nu stiu ce pazesc acolo. Deci deja de 3 ori impact major pe retea si fara rezolvare. Ma intreb ce urmeaza sau ce vor sa faca. Gandeste-te ca am ajuns sa dau constant 300 lei lunar la Orange si chiar si peste, cand mai incarc suplimentar niste cartele. E o suma mare pentru Romania si o zic fara a ma da grande. Asta doar de la mine, impactul fiind pentru toti clientii iti dai seama cati bani scot ei de aici lunar si totusi nu ar misca nimic sa rezolve proactiv situatiile astea... dam vina pe telefoanele clientilor ca doar toti sunt prosti si nu stiu sa aiba grija de ele, folosesc terminale slabe si cine stie ce si-or mai zice ei intre ei. Foarte urat!

FaraUnID
Campion certificat
In momentul in care am semnalat probleme privind calitatea conexiunii la internet la mine in oras (oras resedinta de jidet, in buricul targului), opreatorul francez cu sigla portocalie a recomandat achizitia unui telefon de 5000 - 6000 lei, de pe care sa efectuez niste teste de viteza, urcat pe releu si tinand o antena in brate....... dupa care mai discutam. Sunt curios: Oare in Franta, operatorul francez cu sigla portocalie, are aceeasi abordare? Adica paseasza vina in ograda clientului ca de ce nu are un telefon mobil CAT16 !!!