anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme cu datele mobile in Iasi

Laura2vv
Junior

Locatiile : Municipiul Iasi, zona Copou, la intersectia str. P.Andrei - M.Costachescu indoor, pe str. Oastei outdoor, samd. Mai nou, de citeva zile observ ca si in zona Nicolina datele mobile functioneaza defectuos.

In zona Copou am facut teste inclusiv cu telefoanele colegilor mei, care au remarcat aceeasi disfunctionalitate a retelei.

Voi cum ati proceda (tinand cont ca am semnalat disfunctionalitatea încă din ianuarie) ? adica am facut sesizari aproape la fiecare 2-3 zile (mai putin in weekend), cu teste, oprit/repornit telefonul de foarte multe ori la indicatiile celor din callcenter, capturi de ecran trimise prin messenger+aplicatie+email, de citeva s-a inchis apelul chiar cind a raspuns operatorul  si a trebuit s-o iau de la capat cu incercarea de sesizare, samd.

 Asta dupa ce timp de aproximativ o luna am facut 2-3 sesizari saptamanale, in total am pierdut cred mai mult de 7-8 ore doar pentru ca in final orange sa binevoiasca sa-mi ofere un nr. de inregistrare .  spun asta pentru ca mi-a mai oferit un nr. de inregistrare care a fost bifat ca fiind rezolvat dupa 48 ore cu acceptul meu DESI NU AM FACUT ACEST LUCRU.

Am postat si pe topicul dedicat orange de pe softpedia forum insa cred ca nu mai e nimeni de la orange pe-acolo.

11 Răspunsuri 11

Anonim
Neaplicabil

Faptul că ai fost compensata este un lucru bun insa din păcate nu rezolva problema.

Văd că se preferă compensările deoarece sunt foarte puține persoane care fac sesizări argumentate.

Îmi doresc ca din ce in ce mai multi oameni să facă sesizări pentru a motiva dezvoltarea infrastructurii.

Eu in locul tau as relua sesizarea in fiecare luna însă din păcate acest lucru înseamnă timp pierdut și de asemenea foarte mult stres.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, pot interveni și astfel de probleme. Nu prea ai ce să faci, dacă ține de ei. Poate o sesizare comună ar fi mai convingătoare pentru ei, pentru că fiind mai mulți și din mai multe locații, poate se face un upgrade de rețea. Probabil este vreo congestie, dacă sunt mai mulți care au aceeași problemă în mai multe locații, care nu se rezolvă decât prin suplimentarea de capacități suplimentare în zonele vizate. Din păcate, doar fiind mai mulți, aveți mai multe șanse!

Succes!

Anonim
Neaplicabil

Ba da are ce face, soluția este sa plece la alții :), decat sa stai sa te rogi de Orange mai bine schimbi compania.

Asa și eu am plecat de la vdf după 20 ani, am văzut ca vorbesc la pereti asa ca le-am zis bye

Laura2vv
Junior

Colegii de birou se complac in situatia existenta, cu greu am reusit sa conving pe doi din ei sa faca sesizare insa pe unul l-au inchis repede cind i-au spus ca "pentru a fi relevant, trebuie sa ne transmiteti capturi de ecran cu testele efectuate dimineata, la pranz si seara….".

Al doilea a facut abia saptamana trecuta si a reusit sa ia nr. de inregistrare, vedem ce raspuns primeste saptamana urmatoare.

Telekom inca merge bine, are altcineva si ma gandesc serios sa plec la ei. Iar daca plec de la orange, plec cu toate cele 5 abonamente de tel. + internet fix si tv.

dragosbrm
Cunoscător

La mine este super ok totul, date mobile cu viteze in parametrii normali ,telefonia functioneaza perfect, nu am nicio problema tot in aceleasi zone. Eu am schimbat cartela acum cateva luni. 

Ai putea incerca si tu asta. Poate functionează!

eu am esim insa unul din colegii despre care am relatat mai sus ca au aceeasi problema a fost vineri si a schimbat cartela (asa cum i s-a recomandat !) dar pentru ca disfunctionalitatea nu s-a remediat azi a sunat din nou la orange.

si in afara faptului ca aproape ca nu a putut utiliza datele mobile (i) s-a si intrerupt apelul in timp ce discuta cu cineva de la tehnic care incerca sa-l convinga ca viteza de 3,2Mbps download este foarte ok!

"intrerupt" e mult spus. sunt diferiti oameni care nestiind, inchid apelul in nas ca si cand ar fi ramas fara semnal. am patit de foarte multe ori la telekom, dar la orange niciodata! 

poate se schimba echipamentele si antenele pentru semnal. sincer nu stiu de la ce ar putea fi.

Anonim
Neaplicabil

Întreruperi de apel am întâlnit și eu în timpul discuțiilor cu departamentul tehnic însă am fost sunat înapoi.

In concluzie nu sa închis apelul intenționat astfel de lucruri se mai intampla.

n-a zis nimeni ca a fost intentionat ci ca asta e calitatea semnalului de la orange in zona la care ma refer si ca e deranjant cind desi este evident ca sunt disfunctionalitati majore ei incearca sa te convinga ca e ok!

teacher_
#StarMember

Salut! @Laura2vv , foarte bine că ai sesizat. Și eu am făcut asta acum câțiva ani pentru o zona din centru Clujului și s-a remediat problema. Trebuie sa fii foarte specifica cu adresa exacta, pentru că este posibil ca pe aceeași stradă să fie acțiunea a doua sau chiar mai multe antene. Astfel, trebuie numărul exact al străzii și ora:minut la care ai fost in acel loc. O explicație de moment ar fi aglomerarea rețelei, dar dacă spui că asta se întâmplă mereu, atunci nu poate fi vorba de așa ceva. Poate ar ajuta și un test de viteza, pus cu ajutorul aplicației Speedtest (faci un screen shot). Iar legat de faptul că sesizarea ta a fost marcată ca rezolvată, este pentru că trebuie să răspunzi într-un anumit interval, lipsa răspunsului este considerată un răspuns favorabil. 

si la sugestia lor si fara a mi se spune am facut cred peste 20 astfel de teste, cele mai multe au ajuns la orange.