la 15-03-2024 09:05 PM
Pe lângă faptul că au redus perioada de grație la 90 de zile, că au introdus robotul cu gradul I de handicap TOBi, că cer clienților să îi contacteze prin WhatsApp și Facebook de parcă ar avea un parteneriat cu Meta Platforms, că semnalul lor în rural e mort sau este G, maximum H+, acoperirea 5G una infimă, cei de la Vodafone nu au mai postat nimic pe pagina lor oficială de Facebook încă din data de 4 Martie 2024. Păi, ce să mai posteze, mai au idei, inovează în ceva? Doar 5-10 mesaje de tip spam zilnic cu texte gen "Învârte roata" sau "Reîncarcă". Că poate vei câștiga o acadea. Păi nu bine au făcut că au cedat în trecut Orange către France Telecom? Care iată, fac treabă.
16-03-2024 01:47 PM - editat 16-03-2024 01:48 PM
Salutare!
Sunt perfect de acord că la Vodafone a fost distrus serviciul de relații cu clienții. Trebuie să ai foarte mare răbdare ca să umbli prin meniul robotului Andreea pentru a intra în legătură cu un consultant.
Mie mi-a luat ore bune ca să rezolv ceva cu ajutorul acestui serviciu. Nu îmi mergea VoWi-Fi pe un PrePay și de fiecare dată toți m-au aburit cu ideea că e de telefon, deși funcția era activată în setările cartelei. Și a mai trebuit să reîncarc cu 3 euro ca să sun la *555, pentru că după atâtea încercări repetate mi s-a restricționat transferul gratuit la operator. Cea mai jalnică rețea din acest punct de vedere!
la 16-03-2024 04:28 PM
Același lucru este valabil și la Orange. Eu nu am avut probleme pana acum cu suportul Vodafone sau Orange, am primit răspunsuri rapide și s-a rezolvat, dar nici nu am avut probleme grave. Multi cu probleme mai grave abia au reușit sau nu au reușit deloc sa rezolve pana acum cu suportul de la Orange și Vodafone. Mulți operatori nu sunt pregătiți. Eu zic ca cel mai bun suport este de departe cel de la Digi. De exemplu, ultima data când le-am dat mesaj pe site la 10 seara, m-au sunat la 3 dimineața sa rezolvam treburile și s-au rezolvat...
la 16-03-2024 04:40 PM
Confirm.
Cel puțin în Constanța timpul de reacție al serviciului clienți este impecabil.
Plus că după rezolvarea problemelor tehnice un operator suna pentru confirmarea rezolvării problemei.
Am sesizat o problema tehnica la ora 19:00 iar la ora 20:30 echipa era la poarta așa cum estimase operatorul de la serviciul relații cu clienții.
16-03-2024 05:17 PM - editat 16-03-2024 05:23 PM
Da, e super, eu am rămas uimit de Digi si de suportul lor. Nu ma așteptam. Mi-au dat imediat ce am cerut și am rezolvat repede tot ce am avut de rezolvat cu ei.
De exemplu, imi cazuse internetul și am sunat la ei. Au depistat imediat problema, ca e rupta legătura la mine undeva. Eu cerusem inainte contul și parola PPPoE, ca abia pusesem fibra, dar nu știam ca mai nou se resetează când ceri și îți dă o parola noua. Am băgat parola noua, dar internetul nu se reconecta, s-a reconectat destul de greu. Au vrut sa trimita o echipa sa vadă ce se întâmplă. Echipa ajungea în vreo 2 ore, dar nu mai avea sens pentru ca s-a reconectat singur pana la urma...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor