
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-12-2021 10:14 PM
Buna,
Nu recepționez semnal 5g pe noul meu telefon Samsung A52 5g..nici în București, nici în Ilfov.
Ce pot face?
Mulțumesc
Nu recepționez semnal 5g pe noul meu telefon Samsung A52 5g..nici în București, nici în Ilfov.
Ce pot face?
Mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-12-2021 10:51 PM
Salutare!
Trebuie să ceri explicit activarea profilului 5g la Serviciul Clienți și ar trebui să funcționeze dacă ai și un abonament cu acces la 5g, adică minim un Smart 15.
Baftă!
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-12-2021 10:32 PM
Buna @Anik. A mai fost un coleg din Comunitate care a avut aceeași problema. Încearcă să suni la serviciu clienți la 300 și explica-le situația ta. Sunt anumite setări care trebuie sa fie făcute de ei și în urma repornirii ulterioare a telefonului ar trebui să meargă.
Ai mai multe informații și-n următorul link: https://comunitate.orange.ro/questions/2783907-rezolvat-semnal-5g-lipsa-samsung-a52-5g

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-12-2021 10:51 PM
Salutare!
Trebuie să ceri explicit activarea profilului 5g la Serviciul Clienți și ar trebui să funcționeze dacă ai și un abonament cu acces la 5g, adică minim un Smart 15.
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-12-2021 11:41 PM
Bun venit! Colegul a rezolvat sunând la 300
pentru a i se activa manual accesul la 5G. Mai multe detalii găsești în topicul.
https://comunitate.orange.ro/questions/2839572-activare-abonament-5g
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-12-2021 12:41 PM
@Anik, ce tip de abonament deții? Permite accesul la 5G?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-12-2021 11:10 AM
Din păcate nu mă încadrez la tipul de abonament... Trebuie sa fie un abonament de minim 15 EUR... Poate de la anul și abonamentul meu de10 euro se va încadra la 5g

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-12-2021 02:58 PM
Poate reușești să obții și o reducere la Smart 15 ( mulți reușesc să-l ia pe la 12-13 euro la reprelungire). Crăciun fericit!
