Internet la conexiune H+

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-08-2023 02:19 PM
Salutare. De cateva zile am numai H+ nu stiu ce are.. am incercercat si afara dar tot asa. optiunea 5 euro activa si plus euro. Stie cineva cum sa rezolv problema asta? Mersi
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-08-2023 02:47 PM
Salut,
Ia legatura cu un consultant printr-unul din mijloacele de aici. Pare o problema locala in zona in care te afli.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-08-2023 03:29 PM
Salut!
Alti clienti Orange au 4G? In alt aparat poti verifica receptia 4G?
Cu cat mai multe detalii, cu atat te putem indruma mai bine catre o solutie sau catre Relatii Clienti.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-08-2023 05:06 PM
numai eu nu am
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
16-08-2023 05:33 PM - editat 16-08-2023 05:49 PM
Salutare!
Intră în legătură cu unul din consultanți de pe ChatBot Djingo și cere o resetare a profilului pe numărul tău.
Intri pe https://www.orange.ro/contact/ și în colțul drept de jos îți apare o căsuță portocalie în care scrie ChatBot Djingo ca în imaginea atașată, în cazul în care accesezi site-ul de pe un laptop, și apeși pe ea.
O altă variantă la dispoziție mai este prin apel la 300 (apelabil doar din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (apelabil din orice rețea națională).
Succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-08-2023 06:07 PM
Mersi s-a rezolvat problema
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
16-08-2023 07:34 PM - editat 16-08-2023 07:37 PM
Mă bucur foarte mult că problema s-a rezolvat într-un final.
Cu multă plăcere!
O seară frumoasă!🙂
