
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2019 01:46 PM
Vad ca s-au tot deschis thread-uri separate cu probleme de semnal in diverse locatii, astfel incat ma gandeam sa intreb (si in caz ca nu exista deja asa ceva, sa sugerez implementarea/adaugarea unui astfel de serviciu).
Exista vreo metoda directa de a raporta usor eventualele probleme de semnal?
Sau, si mai bine, exista vreo aplicatie de debug (daca nu, poate ar fi util sa se dezvolte una) care sa colecteze si sa trimita (evident, cu acordul userului) exact informatiile de care echipa tehnica are nevoie pentru a remedia o situatie? Gen ID-ul celulei, nivelul de semnal in momentul respectiv, daca se face trafic de date sau nu, sau daca este in cursul unui apel...etc etc etc
Sau si mai bine, inclus direct in My Orange, ca sa nu trebuiasca instalata o aplicatie noua.
Adica, exista o sectiune de Feedback in My Orange...dar acea sectiune nu pare sa aiba niciun feature de colectare de date (cum ar fi cele mentionate mai sus), pe care ulterior sa le trimita, sub forma unui raport direct catre echipa care se ocupa de probleme de semnal. Date care sa poata intr-adevar sa ajute.
Pentru ca, in general, oamenii nu stiu nici cum, nici cui si nici ce informatii sa trimita. Astfel incat tot procesul asta de "feedback/problem reporting" devine foarte anevoios, cand n-ar trebui sa fie deloc asa. Se pierde foarte mult timp trecand prin Relatii cu Clientii si facand acolo o sesizare. Plus ca nu sunt foarte sigur ca sesizarile de genul asta chiar ajung unde trebuie. Operatorul call center trebuie sa ia exemple de apeluri (daca se inchide apelul de exemplu, din cauza semnalului), si tot felul de chestii de genul asta, pe care userul si le poate scrie singur. Iar ceea ce nu poate scrie singur, pentru ca sunt chestii tehnice, ar putea fi colectate (cred) automat de catre aplicatie.
Acuma, nu stiu daca aplicatia are suficiente permisiuni sa colecteze astfel de informatii... Asta e o chestie care ar trebui discutata cu dezvoltatorii aplicatiei. Dar daca ar putea....well, asta ar ajuta foarte mult.
In primul rand, rapoartele ajung exact acolo unde trebuie, userul are control asupra datelor pe care le trimite, nu mai trebuie sa astepte la telefon (in caz ca sesizarea se face telefonic)... Nu stiu, mie unul mi se pare mult mai eficient asa.
Oricum, sunt curios ce cred si altii. Ati folosi un feature de genul asta daca l-ati avea? Sau exista deja? Exista vreo adresa de mail directa, special dedicata pentru probleme de semnal?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2019 04:09 PM
@arsradu, mulțumim pentru subiectul propus și pentru sugestii! Le vom trimite mai departe colegilor de la departamentul tehnic.
Pentru a raporta problemele de semnal există 2 modalități:
1. Pe site-ul Orange, jos de tot, avem sectiunea “harta de acoperire”. Dupa ce căutați locația, în partea de jos a căsuței există optiunea de a ne trimite un feedback (sunteți rugați să alegeți un calificativ, apoi există câmp pentru text în care puteți detalia toate informațiile despre problema de semnal). Acest feedback ajunge direct la departamentul tehnic. Dacă alegeți această metodă nu veți primi însă răspuns.
2. Dacă doriți să primiți răspuns, vă rugăm să folosiți canalele clasice de interacțiune cu Serviciul Clienți (de exemplu: apel 300, Chat din aplicația My Orange, forma de contact de pe site-ul Orange, Djingo etc.).
Cum spunea arsradu, harta este deasemenea integrată în My Orange (în sectiunea Cool de la Orange -> Harta acoperire) și are și functțe de localizare folosind GPS-ul.
Adaug aici alte 2 opțiuni din aplicația My Orange din răspunsul lui rafa.bloger:
- Prima ar fi ca poti realiza un test de viteza direct din aplicatie iar traficul efectuat nu se contorizeaza.
Poti gasi aceasta optiune daca mergi pe Mai multe -> Cool de la Orange -> Qualitest
- A doua este chiar MASURATORI RETEA si o poti gasi in sectiunea Mai multe -> Despre.
Daca activezi aceasta optiune vei permite aplicatiei sa colecteze date de retea (de exemplu: date realizate la testul de viteza prezentat mai sus de mine) in vederea imbunatatiri performantei retelei Orange. Vei primi un ID unic si cred ca cei de la tehnic folosesc aceste date, de altfel poti mentiona ID-ul tau cand faci o sesizare legata de semnal.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2019 01:56 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2019 02:11 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2019 04:09 PM
@arsradu, mulțumim pentru subiectul propus și pentru sugestii! Le vom trimite mai departe colegilor de la departamentul tehnic.
Pentru a raporta problemele de semnal există 2 modalități:
1. Pe site-ul Orange, jos de tot, avem sectiunea “harta de acoperire”. Dupa ce căutați locația, în partea de jos a căsuței există optiunea de a ne trimite un feedback (sunteți rugați să alegeți un calificativ, apoi există câmp pentru text în care puteți detalia toate informațiile despre problema de semnal). Acest feedback ajunge direct la departamentul tehnic. Dacă alegeți această metodă nu veți primi însă răspuns.
2. Dacă doriți să primiți răspuns, vă rugăm să folosiți canalele clasice de interacțiune cu Serviciul Clienți (de exemplu: apel 300, Chat din aplicația My Orange, forma de contact de pe site-ul Orange, Djingo etc.).
Cum spunea arsradu, harta este deasemenea integrată în My Orange (în sectiunea Cool de la Orange -> Harta acoperire) și are și functțe de localizare folosind GPS-ul.
Adaug aici alte 2 opțiuni din aplicația My Orange din răspunsul lui rafa.bloger:
- Prima ar fi ca poti realiza un test de viteza direct din aplicatie iar traficul efectuat nu se contorizeaza.
Poti gasi aceasta optiune daca mergi pe Mai multe -> Cool de la Orange -> Qualitest
- A doua este chiar MASURATORI RETEA si o poti gasi in sectiunea Mai multe -> Despre.
Daca activezi aceasta optiune vei permite aplicatiei sa colecteze date de retea (de exemplu: date realizate la testul de viteza prezentat mai sus de mine) in vederea imbunatatiri performantei retelei Orange. Vei primi un ID unic si cred ca cei de la tehnic folosesc aceste date, de altfel poti mentiona ID-ul tau cand faci o sesizare legata de semnal.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2019 04:19 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2019 05:19 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2019 06:58 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-09-2019 01:59 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-09-2019 09:38 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-09-2019 12:44 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-09-2019 01:11 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-09-2019 01:26 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-09-2019 09:44 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-09-2019 08:54 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-11-2019 07:52 PM
