la 08-02-2023 05:09 AM - editat ultima oară la 08-02-2023 08:08 AM de DanielaH
Salut. Am achizitionat si eu un s23 ultra si am facut cateva teste de viteza pe speedtest.. zilele trecute aveam un download de 800 Mbps iar acum am viteze de maxim 80 ~ 90 Mb.. exista vreo limita de 5G si daca da, cati GB avem de 5G? Nu de alta.. dar platesc peste 25 Euro abonamentul si nu prea mi se pare corect. Multumesc!
la 08-02-2023 06:21 AM
Salutare!
Limită nu există la abonamentele nelimitate 5g, doar că nu-ți garantează nimeni că vei avea constant acele viteze despre care ai amintit, ci ele pot fluctua în funcție de aglomerarea rețelei la un moment dat, de pozitia ta față de antene, de obstacolele pe care le ai în cale ( pereți groși, izolați, etc), de funcționarea defectuoasă a unor echipamente, etc.
Ai dat un restart la telefon să vezi dacă se schimbă ceva?
Poți suna și la Serviciul clienți și să ceri o resetare de cont.
Baftă!
la 08-02-2023 05:47 AM
Limita de gb pe 5G nu exista la abonamente mai mari sau egale cu 15(16) euro
ca sa fii sigur care este problema schimba simul in alt telefon si fa un speed test din acelasi loc - tot asa in S23 baga un alt sim cu 5G activ ca sa-ti dai seama care este problema = ori telefonul ori reteaua Orange
ps=apropo esti sigur ca esti posesor de S23Ultra ? sau ai S22Ultra
la 08-02-2023 10:47 PM
Da, am dat 6449 la Media Galaxy din Baneasa. Il au si la Emag. Cine vrea, sa mearga sa cumpere fizic de acolo, nu cu precomanda de pe site, ca asteptati mult si bine..
la 08-02-2023 06:21 AM
Salutare!
Limită nu există la abonamentele nelimitate 5g, doar că nu-ți garantează nimeni că vei avea constant acele viteze despre care ai amintit, ci ele pot fluctua în funcție de aglomerarea rețelei la un moment dat, de pozitia ta față de antene, de obstacolele pe care le ai în cale ( pereți groși, izolați, etc), de funcționarea defectuoasă a unor echipamente, etc.
Ai dat un restart la telefon să vezi dacă se schimbă ceva?
Poți suna și la Serviciul clienți și să ceri o resetare de cont.
Baftă!
la 08-02-2023 07:58 AM
Salutare! Neoficial nu există limitare pe abonamentul Smart 15 Plus, însă pot exista sincope la viteza maximă datorată clasei de IP-uri pe care rulezi testul (deobicei se manifestă pe speedtest), mai puțin pe Nperf sau Fast.com, sau chiar este limitare hw, din cauza unor probleme tehnice la antenă sau din software, au mai fost relatate cazuri pe Softpedia și arătate cu log-uri de rețea. Ai putea să suni la 300 și să ceri resetarea profilului sau să reclami disfuncționalitatea rețelei.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor