la 06-02-2023 10:05 AM
Buna!
Am și eu o problema cu latenta Internetului mobil, acum 2 zile mi-am luat cu punctele de la piñata party, 50Gb de internet, pentru ca netul de pe abonament s-a terminat. De la activarea opțiunii, Internetul abia se mișca și trebuie sa stau câte 15 minute pentru a putea deschide o pagina. Ce as putea sa fac? Am încercat sa dau restart la telefon, sa schimb din setări sa nu fie pe economisire date, dar fără sa se rezolve ceva.
la 06-02-2023 10:53 AM
Salutare!
Să nu fie ceva setat în calculatoarele lor, ca după terminarea traficului inclus în abonament să scadă viteza ( ceva gen cost control) și să nu se schimbe acest lucru nici dacă ai primit bonusul respectiv. Te sfătuiesc să suni la 300, apoi să formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune ceva despre oferte se servicii fixe.
Baftă!
la 06-02-2023 10:53 AM
Salutare!
Să nu fie ceva setat în calculatoarele lor, ca după terminarea traficului inclus în abonament să scadă viteza ( ceva gen cost control) și să nu se schimbe acest lucru nici dacă ai primit bonusul respectiv. Te sfătuiesc să suni la 300, apoi să formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune ceva despre oferte se servicii fixe.
Baftă!
la 06-02-2023 11:14 AM
Mulțumesc mult! Mi-a fost de folos răspunsul dumneavoastră și am rezolvat!
la 06-02-2023 11:14 AM
Cu mare plăcere!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor