la 11-10-2025 07:11 PM
Am introdus cartela SIM in telefon și îmi zice problema de conexiune sau cod MMI nevalid, mă puteți ajuta pentru a rezolva problema asta ce este de făcut ?daca a mai plătit cineva, mulțumesc anticipat
11-10-2025 07:20 PM - editat 11-10-2025 07:22 PM
Salutare!
Dezactivează funcțiile apel Wifi și apel 4G și vezi apoi daca funcționează. Le poți porni apoi pe rand pentru a vedea care din ele îți cauzează eroarea. Cel mai probabil funcția apel Wifi.
Le poți dezactiva din setările telefonului secțiunea rețele mobile.
la 11-10-2025 08:02 PM
@Scay: În timp ce apelezi serviciul respectiv dezactiveză WiFi-ul - oricum nu ai nevoie de el la acele servicii. După ce configurezi ceea ce dorești, revii cu activarea rețelei WiFi. Din păcate este doar o incompatibilitate între cele două, motiv pentru care este returnat acel mesaj.
Te așteptăm cu vești bune.
la 11-10-2025 08:03 PM
Salutare!
Încearcă și un mod avion și revenire, o oprire / repornire , o scanare manuală a rețelei.
Sper să reușești!
Baftă!
la 14-10-2025 09:33 AM
@Scay, te-au ajutat răspunsurile primite mai sus? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor