anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce aspecte credeți că ar trebui sa îmbunătățească Orange pentru a deveni compania de servicii de telecomunicații nr.1?

teacher_
#StarMember
Vreau sa fim corecți și critici! As dori sa precizati, ce anume îi lipsește firmei Orange pentru a fi compania de servicii de comunicații Nr.1? Unii spun că ar fi, alții spun că e la egalitate cu Vodafone, părerile sunt împărțite. Sa plecam de la premisa că Orange este Nr.2 Nu vreau laude la adresa companiei Orange in răspunsuri, ci vreau să scrieți macar un lucru pe care compania ar trebui sa îl facă pentru a fi nr.1!
7 Răspunsuri 7

imch
Cunoscător certificat
teacher_, eu am trecut de la Vodafone la Orange acum 2 ani jumate dupa 15-16 ani la ei. Cumva am termen de comparatie. Mie mi se pare deja ca sunt pe locul 1, dar iti accept premisa din enunt. Nu voi vorbi despre partea tehnica la care nu ma pricep extrem de bine si, deci, nu am asteptari neimplinite. Din punctul meu de vedere, diferenta intre un serviciu bun si un serviciu excelent o fac oamenii din sistem. Orange trebuie sa lucreze la omogenizarea calitatii serviciilor "soft" furnizate (experienta in magazine, informatii oferite, reactie de raspuns, etc) indiferent de canalul pe care il accesezi. In acest moment, experienta ta de client depinde de omul de care dai. Unii sunt plictisiti, altii sunt aroganti, altii sunt slab pregatiti, altii sunt toate 3 la un loc. Din fericire, multi sunt foarte buni si asta compenseaza. Dar nu e ok sa depinzi de noroc. Asta este insa valabil pentru toate companiile, indiferent daca sunt de telecomunicatii sau nu. Dpdv tehnic, mi-as dori sa rezolve problemele de semnal 4G pe sunt, mai degraba decat sa investeasca in 5G, dar recunosc faptul ca nu poti ramane in urma competitiei pentru ca te excluzi de pe piata.

teacher_
#StarMember
Sincer eu nu prea am avut interacțiune cu serviciul de clienți, in schimb, as prefera mai bine îmbunătățirea semnalului existent decât investirea in 5g. Pentru cei din orașe ar fi super, dar nu toți stau in orașe. Daca ar aduce semnalul la peste 95% ar fi într-adevăr cea mai buna rețea din Romania.

imch
Cunoscător certificat
Mai, nu poti sa nu investesti in 5G cand toti competitorii tai o fac. Noi gandim din perspectiva utilizatorului persoana fizica. Dar companiile de telecomunicatii trebuie sa se gandeasca din toate perspectivele posibile (si business, si stat si persoane fizice, tot). Sunt segmente pe care le pierzi lejer daca pierzi startul pe o noua tehnologie. Din cate am observat eu, Orange chiar face eforturi sa dezvolte retelele actuale, asa ca....

teacher_
#StarMember
Așa este. Stand sa gândesc cumva la rece, cred că ai dreptate. Probabil în viitor, se va inventa și 6G, and so on.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Eu aș vrea să subliniez faptul că Orange este deja rețeaua numărul 1, fără dubii, prin prisma mai multor lucruri: - numărul cel mai mare de clienți; - existența apelului 4g și wifi; - cea mai bună acoperire la toate nivelurile (2g/3g/4g/4g+); - existența esim-ului (în exclusivitate); - sunt singurii care oferă voce pe 3 rețele (2g/3g/4g/4g+), etc. De îmbunătățit, tot timpul există, pe oriunde, în orice domeniu. Ce cred eu că ar putea să fie îmbunătățit la Orange? - Acoperirea 4g/4g+ trebuie să fie peste tot unde există zone locuite și pe căile de acces (drumuri, căi ferate); - Ofertele de la abonamente și prepay trebuie să ofere mai mult internet; - Clienții vechi ar trebui să fie fidelizați mult mai bine și chiar ar trebui un program de fidelizare transparent, fără să mai fie nevoie de negocieri asidue, etc. Sper că am fost obiectiv! Oricum, s-a mai discutat deja subiectul: https://comunitate.orange.ro/questions/2004582-imbunatati-orange

Miha_Z
#StarMember
Conform mai multor studii, Orange chiar este reteaua nr. 1 din Romania. Dar cu toate acestea ar mai avea de lucrat la puterea semnalului din anumite zone rurale. De asemenea as recomanda revenirea la angajatii proprii in departamentul de relatii cu clientii. Nu a fost ideea cea mai buna de a externaliza o parte din acest departament, unde clientii intra in contact direct cu "reprezentantii" firmei Orange pentru a le solutiona diverse probleme. Daca acei angajati nu sunt la curent cu toate serviciile oferite vor pune intr-o lumina nefavorabila firma.

DanielaH
Moderator
@teacher_, mulțumim pentru întrebare! @team, foarte interesante și detaliate toate răspunsurile; mulțumim! @Vio73, mulțumim pentru atenționare! :) Pentru că, într-adevăr, mai există un topic aproape identic, îl vom opri pe acesta aici și vă invităm pe toți să continuăm să-l dezbatem acolo: https://comunitate.orange.ro/questions/2004582-imbunatati-orange