anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela sim - persoana nu ma aude sau spune ca am telefonul închis

Carmenuta2009
Junior entuziast

Când sunt apelata , persoana nu ma aude sau spune ca am telefonul închis, Ca solutie am schimbat cartela SIM la operator, și am mutat cartela pe alt telefon și la fel se întâmplă. Ce as putea sa fac ? 

33 Răspunsuri 33

Buna @Carmenuta2009 

Apreciez faptul ca ai revenit cu update pe topic, chiar daca nu este unul pozitiv, si imi pare rau sa aud asta.

Faptul ca si in alt telefon, cartela se comporta la fel, ma duce cu gandul ca tot undeva in sistem e problema, la cartela SIM. 

As cere o resetare a setarilor asociate contului, asta daca cei de la Orange nu au facut-o deja, deoarece banuiesc prezenta unor restrictii pe profilul tau de utilizator.

Seara faina!🌙 Sper sa se rezolve intr-un final

Încerc sa rezolv problema, am vb cu un consultant Orange, aceleași răspunsuri, dezactivare apel 4g, și rețea 2g, și schimbare cartela Sim. Nu ma ajuta acel 2g la internet. Am vb și cu un consultant Samsung, mi s a propus sa sa revin cu telefonul la setările din fabrica și sa schimb cartela Sim. Întreb : se poate ca cartela Sim sa nu fie compatibila cu apelurile 4g.

Voi încerca aceasta posibilitate și revin cu noutăți. 

Am revenit cu noutăți la problema mea. Am fost sa schimb cartela și problema a rămas neschimbata. Am făcut sesizare în scris către cei de la Orange, aștept o soluționare. Sunt sunata și îmi întra căsuța vocala direct, fără sa sune măcar odată, semnal 2-3 liniuțe. Acum 2 zile am sunat din nou serv clienți, m-au informat ca au făcut totul din punctul lor de vedere, ca s au făcut toate verificările, dar nimeni din departe tehnic nu m au sunat. O sa mai încerc pe telefon sa pun o cartela de la alt furnizor de telefonie mobila, sa vedem dacă situația mai exista. 

Dimitrie569
Cunoscător

Încearcă schimbarea cartelei cu un alt operator, sau/și schimbarea telefonului (dacă nu e nou și ai bugetul necesar)..