anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela sim - persoana nu ma aude sau spune ca am telefonul închis

Carmenuta2009
Junior entuziast

Când sunt apelata , persoana nu ma aude sau spune ca am telefonul închis, Ca solutie am schimbat cartela SIM la operator, și am mutat cartela pe alt telefon și la fel se întâmplă. Ce as putea sa fac ? 

32 Răspunsuri 32

Salutare!

Problema se manifesta in acelasi loc? Poti proba in acelasi loc cu altcineva?

PS: cumnata are un Samsung A13 si receptia semnalului mi se pare destul de deficitara (in acelasi loc, aceeasi retea, dar sotia cu Huawei sau Honor a avut intotdeauna receptie/calitate mai buna).

Salut

Verificati daca este disponibilă o actualizare de sistem.

Puteți încerca și o resetare a setarilor de rețea și vedeți dacă se schimba ceva.

Puteți muta sim-ul.unui membru al.familiei in telefonul dumneavoastră.

Daca problema persista soluția ar fi trimiterea în service (mai ales daca acesta a fost motivul trimiteri inițiale).

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Încearcă și cu sim-ul tău în alt telefon și vezi ce se întâmplă. Mi se pare cea mai bună soluție, mai ales dacă spui că ceilalți membri ai familiei nu au probleme.

Posibil să fie din telefon și/sau din calculatoarele lor.

Dacă încerci cu sim-ul tău în alt telefon, vezi exact cum stă treaba.

Baftă!

 

Am încercat sim ul într-un telefon xioami, și nu am probleme. Voi încerca și pe un telefon al unui membru din familie. Mulțumesc. 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Păi atunci ai dat deja răspunsul, problema fiind telefonul. Eu de aia nu mai cumpăr Samsung, ci Xiaomi, pentru că este mai slab la semnal.

Dimitrie569
Explorator entuziast

Eu am samsung și totul merge fără probleme😅

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Nu e la toată lumea la fel. Și eu am folosit gama S, până pe la 21 și pierdeam apeluri destul de multe, iar la semnal aveam E sau H, în loc de 4g. După ce am trecut pe chinez, nu mai sunt probleme și nu mai trece pe tehnologii mai slabe , având 2-3 liniuțe/ 5 la semnal pe unde Samsung sughite rău. Nu văd decât o astfel de explicație. A spus și autoarea că are semnal full pe Xiaomi și pe Samsung sunt probleme. Și eu când am comparat, nu mai vreau Samsung, pentru că am probleme cu el. Probabil unde densitatea antenelor este mai mare, nu sunt probleme, dat în rest, sunt. Nu știu ce să zic, dar am experimentat chestii asemănătoare și le-am spus pe aici cu ani în urmă.

Ti s-au inlocuit placa de baza (PBA), un cablu flexibil pt antena (FPC) si modulul USB. Teoretic ar trebui sa nu mai ai probleme cu el, pe partea de hard, deci cred ca e ceva din setari/soft.

La orice apel primit ai problema asta sau la unele?

Cumva ai doua cartele in acelasi timp si pb se manifesta atunci cand esti intr-o convorbire pe celalalt SIM?

Da, în ultima perioada foarte des se întâmplă. Nu am 2 cartele. Am mutat cartela pe un telefon xioami, și am semnal full. 

Atunci, s-ar putea sa ai pb cu semnalul, sa fie prea slab pt un Samsung, iar la Xiaomi are antena mai buna. Trebuie sa verifici daca patesti asta in orice zona, indoor sau outdoor. Daca in anumite zone primesti apeluri si in altele nu, inseamna ca telefonul tau are pb cu receptionarea semnalului, atunci cand el e mai slab.

Problema nu apare la fiecare apel. Spre surprinderea am mutat cartela pe un telefon xioami, și a apărut din nou problema. Totuși am trimis din nou telefonul în service. Am vb cu cei de la Orange, mi au făcut o resetare, și m au rugat sa revin din nou dacă problema persista. Am pierdut niște apeluri importante și m am enervat și am dus telefonul din nou în service. Sunt foarte dezamăgită de Samsung. Totuși cred ca problema este de la Orange. 

Buna @Carmenuta2009 

Imi pare rau sa aud ca tot nu s-a rezolvat problema.

Ai incercat sa schimbi si cartela SIM?

Dat fiind faptul ca ai schimbat telefonul si problema persista, trebuie vazut despre ce e vorba in sistem, si de aceea sugerez o inlocuire a cartelei SIM.

Seara faina!🌙

Bună, am dus din nou telefonul în service a doua oara, mi au înlocuit SUBPBA, FPC, COAXIALE, DIFUZOR, CASCA, TAPE. Puteau sa dea negație ca nu mai poate fii făcut, asa ca trebuie sa l păstrez chiar dacă telefonul este în garanție. Îl folosesc de 1 zi, voi vedea dacă voi mai avea probleme, și o sa merg sa schimb și cartela. A 3 oară într un an. Mulțumesc, te voi ține la curent. O seară frumoasă. 

Buna @Carmenuta2009 

Multumesc frumos pentru ca ai revenit in Comunitate si mi-ai raspuns.

Imi pare rau ca treci printr-o astfel de situatie, si sper intr-un final sa fie solutionata pozitiv pentru tine!

Seara faina!🌙

Revin din nou am dus din nou telefonul în service, și probleme persista. Am mutat cartela pe un alt telefon, aceeași problema, telefonul nu suna și îmi întra mesageria. Am sunat la Orange, și mi au solicitat sa dezactivez 4g, și sa activez apel wifi. Au verificat și semnalul în zona, și totul este ok Concluzia mea este ca totul este de la cei de la Orange, de fiecare data când ii sun, spun aceeași problema. Dar ma întreb, cum de 20 ani de când sunt în rețea nu am avut astfel de probleme. Menționez că am un telefon Samsung A54. Asta este setarea pe care o am în telefon.Poate ma poate ajuta cineva. Concluzia mea este ca nu este de la telefon, și am dus degeaba telefonul în service. Voi încerca sa schimb din nou cartela sim. Va mulțumesc anticipat.