la 18-12-2023 09:34 AM
Atâta poate 4Gul de la Oange. Daca nu e “scam” sigur nu e conform cu promisiunile lir sforăitoare.
la 18-12-2023 09:44 AM
Viteza este excelentă. Am avut, mare parte din timp 0.1 - 2 Mb/s. Acum m-am portat la Telekom și am constant peste 100 Mb/s.
la 18-12-2023 09:53 AM
la 18-12-2023 05:40 PM
la 18-12-2023 10:11 AM
Poti pune si contextul, te rog? Vitezele variaza in functie de mai multi factori:
Din cate vad, folosesti browserul. Sunt ceva diferente intre browser si aplicatie (nu majore, dar sunt...).
la 19-12-2023 05:44 AM
Bla bla bla…
la 19-12-2023 09:52 AM
Ar fi ideal daca ai si oferi ceva informatii daca chiar vrei raspunsuri.
In rest, numai de bine!
18-12-2023 10:17 AM - editat 18-12-2023 10:17 AM
Salut Ovidiu,
Depinde si de zona foarte mult... Nici la mine nu e grozav. Ba e chiar mai rau decat la tine.
Ai incercat cumva si fara VPN? In unele cazuri poate interfera cu viteza de transfer.
la 18-12-2023 11:29 AM
Salutare!
Depinde de zonă, aglomerația pe antenă, tipul de device folosit, depărtarea față de antenă, etc.
Poți să testezi și din alte locuri? Este indoor, outdoor făcut testul? În casă se poate folosi mai mult wifi-ul, de exemplu.
Știu că nu este ceea ce vrei să auzi, dar niciun operator nu acoperă perfect toată țara.
la 18-12-2023 09:32 PM
Depinde de zona. Am zone in care Orange prinde viteze mai mici decat la tine, dar acasa am pe date mobile mai mare viteza decat am prin fibra minune de la Digi.
la 18-12-2023 09:44 PM
Depinde de zone.. stau în afara orașului..
nu mai zic nimic..
la 19-12-2023 05:57 AM
Ca sa lamuresc “curiozitatile” celor care pun intrebari (in loc sa dea solutii), zona este marca de orange ca avand viteza “confirmata” 4G/4G+ (au o pagina web) si promisiunea este de pana la 142 mbps; de aici “aroma” de scam a serviciului (promit campii inverzite si livrez un maidan cu maracini). Tam-tamul sfaraitor provine din monitorizarea indelungata a conditiilor de livrare a serviciului care nu a reusit niciodata in ultimii 5-6 ani sa ajunga macar la 50% din promosiune si care “moare” subit cand trece un nor pe cer…. Slab, extrem de slab si foarte departe de promisiuni. Asta nici macar nu ar fi o problema daca promisiunile s-ar transforma in comunicare reala si ar transmite informatii reale asa incat clientul sa poata decide informat. Pana la urma fiecare face cat poate!
19-12-2023 06:11 AM - editat 19-12-2023 06:55 AM
Salutare!
Poți suna la Serviciul clienți și să îi pui să îți dea o resetare de cont, poate rezolvă o parte din problemă. Noi nu suntem aici de la Orange, ci doar simpli clienți, care încearcă să ajute cu sfaturi. Uneori acestea pot fi utile, dar nu pot rezolva problema dacă este slab acoperită zona sau congestie de rețea. Dacă și la alți utilizatori din zonă este la fel de prost semnalul/ vitezele, vă sfătuiesc să faceți o sesizare comună către Orange și poate vor ține cont de solicitarea voastră și vor face ceva pentru îmbunătățirea calității acoperirii/ vitezelor.
Am făcut și eu așa în trecut, într-o zonă rurală și am reușit. Cu greu, dar acum este bine!
Sesizarea o poți depune din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
la 19-12-2023 08:05 AM
Multumesc
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor