la 14-12-2023 11:43 AM
Am abonament 5g, am schimbat sim-ul, am trimis un mesaj din myorange sa-mi activeze profilul 5g si mi-au raspuns ca s-a rezolvat. Totusi, nu am 5g.
Din pacate, nu pot testa decat cand ajung in Bucuresti. Unde locuiesc nu am semnal 5g. Ultima oara am incercat in mai multe locatii din Bucuresti, inclusiv centru (Universitate, Unirii).
Telefonul este Oneplus 9pro, varianta pentru Europa (LE2123) cumparat de pe site-ul oficial Oneplus si a fost setat pe 5g.
Vreun sfat? Multumesc!
la 14-12-2023 04:01 PM
la 14-12-2023 02:41 PM
Salutare!
Dacă ești în Orange Romania și ai telefon, abonament 5g și profil 5g activat, mai trebuie să ai și altceva, adică rețea 5g, ca să știi sigur ce și cum.
Până nu îndeplinești toate aceste condiții, nu ai de unde să știi ce și cum, deci poți doar când ești și în aria de acoperire 5g să te pronunți.
Baftă!
la 14-12-2023 04:41 PM
Am sunat la 300. De data asta am vorbit cu un operator si i-am explicat situatia. Mi-a spus ca ar fi trebuit sa mearga, dar va da o resetare profilului urmand ca eu sa inchid telefonul pentru circa 3 minute.
Acum, voi testa cand ajung in zona cu 5g. Sper sa mearga. Ceva au facut pentru ca la redeschidere butoanele din panoul de sus (comenzi rapide) au aparut aranjate in alt mod.
Multumesc tuturor pentru ajutor!
la 15-12-2023 09:14 AM
@user_16867129, te așteptăm să revii cu vești bune când ajungi într-o zonă 5G.
la 22-01-2024 08:45 PM
Intr-un final, am ajuns in zone cu 5g. Si da, functioneaza. Am reusit sa vad 5g pe tel in Oradea.
Deci, solutia este sa sunati la rel clienti. Cand le-am trimis mail, mi-au raspuns ca s-a rezolvat, dar nu a fost asa. Sau poate operatorul care a raspuns la telefon se pricepea mai bine🤷.
22-01-2024 08:50 PM - editat 22-01-2024 08:52 PM
Buna,
Mai există și soluția my Orange chat djingo prin solicitare activare 5g de către un consultant.
la 17-12-2023 07:31 PM - editat ultima oară la 18-12-2023 08:19 AM de DanielaH
Stai liniștit, abia sunt la început. Dețin un S23 U.. iat sotia un S22 5G si in Clujj Napoca nu " prind" telefoanele semnal 5G. Am trecut Clujul de la un capăt la altul. Si " duma" asta ca trebuie sa suni la 300 Relatii Clienti sa ti activeze "profilul"!! Cea mai mare prostie auzită vreodată. Am abonament Smart 20 si Smart 15 Nelimitat 5G. Pai când am incheiat abonamentele am trecut pe 5G, că asa scrie în contract si e unul standard, nu poți aduce modificări. Am contract, am abonament, am telefon - păi trebuie sa am semnal in zonele menționate 5G fără sa sun la 300. Sunt puține zone, nu mă deranjează, dar cand imi spui sa consult o hartă.. îți bați joc de mine si de alții. Concluzie, una spunem si alta oferim...
17-12-2023 08:07 PM - editat 17-12-2023 08:10 PM
Acel 5G nu se activeaza by default. Iar pe langa faptul ca trebuie sa ai semnal 5G (adica sa te afli intr-o zona cu semnal 5G), telefonul, care nu e suficient sa stie "5G" la modul general, trebuie sa aiba si el in soft suport pentru 5G la operatorul respectiv. Adica, nu doar 5G, si nu doar "5G la Orange". Ci 5G la Orange Romania. Si mai mult, Orange Romania SA, nu Orange Romania Communications.
Din pacate, au mai fost clienti care au achizitionat abonament "5G" si nu aveau 5G. De ce? Fie pentru ca nu era activat pe cont, fie pentru ca telefonul nu avea softul compatibil pentru asta. Deci da, se poate sa existe diferente intre ceea ce ofera operatorul in contract, si lucrul pe care l-ai semnat, si ceea ce poti beneficia de fapt. Pentru ca, in ciuda oricarui contract, semnalul (si cu atat mai putin 5G) nu e garantat. Nu ar avea cum sa fie. Daca intr-o zi exista o avarie in zona si nu ai semnal, ce-o sa faci? Faci reclamatie la Orange ca nu iti da 5G conform contractului? NU! Sau cel putin, sper ca nu. :))
Deci, cu toate ca iti inteleg nemultumirea, lucrurile nu stau chair asa. Nu e ceva de genul: "am semnat un contract pe un abonament 5G, am telefon 5G, deci trebuie sa am 5G". Nu. Nu e chiar asa. 🙂
Deci, daca cumva sunteti amandoi pe Orange Romania Communications (adica fostul Telekom Fix), cel mai probabil din cauza asta nu va functioneaza nici 5G-ul. E doar o teorie, binenteles.
Deci, solutii sunt doua:
1. sunati la 300 si cereti, sau macar verificati DACA este optiunea activa pe cont.
2. in caz ca este, si in caz ca ar trebui sa fie semnal in zona respectiva, problema este de suport software la nivelul telefoanelor. Problema este arhicunoscuta cand vine vorba de serviciile OROC.
la 17-12-2023 09:13 PM - editat ultima oară la 18-12-2023 08:21 AM de DanielaH
Am atașat de pe site ul Orange condițiile pentru semnal 5G. Si nu sunt Telekom sau alte aberații. Am spus ca unii vorbiți sa va aflati în treabă.
""Pentru a beneficia de experiența 5G, ai nevoie de:
-un smartphone compatibil din oferta Orange. Pentru terminalele cumpărate din alte magazine, Orange nu garantează accesul la tehnologia 5G+/5G
- un abonament care să îți ofere acces la acest serviciu. Vezi oferta curentă de abonamente 5G+
- o cartelă SIM compatibilă cu 5G/5G+. Dacă ai deja o cartelă 4G, o poți folosi pe aceasta; nu este necesară schimbarea de SIM
- să te afli în aria de acoperire 5G+/5G. Vezi aici harta de acoperireD
Dacă aceste condiții sunt îndeplinite, poți, apoi să selectezi tipul de rețea în meniu, telefonului tău astfel:
Pentru Android: Setări – Conexiuni – Rețele mobile – Mod rețea - 5G/4G/3G/2G (conectare automata)""
la 17-12-2023 09:21 PM
Așadar nu trebuie să sun la 300, am optat pentru un abonament 5G si platesc un abonament 5G iar dacă îndeplinesc conditiile, în zonele cu semnal 5G, trebuie sa receptionez 5G cu toate setarile făcute pe telefon. A postat cineva ca trebuie să suni la Relatii clienti sa ti activeze profilul. De Ce?? Dacă am abonament la internet de 1000Mb trebuie sa sun pentru activare. La conectare au selectat ei. Dacă nu, e o problemă. La fel si cu abonamentul Smart 15 - 5G. Cand au inregistrat in sistem noul abonament, trebuia bifat profilul să nu mai sun eu. Încă o dată, incompetențe si lucruri pe jumătate făcute...
la 17-12-2023 09:26 PM
Iti spun doar ca, in momentul asta, in felul in care este implementat 5G-ul, nu functioneaza asa. Nu se activeaza automat. Daca vrei sa intelegi, bine. Daca nu, iarasi bine.
Solutia e la tine. Eu ti-am explicat (aparent degeaba) cum functioneaza lucrurile, nu cum ar trebui sa functioneze la modul ideal.
Pentru ca, la modul ideal, asa e. Ai perfecta dreptate. NU ar trebui sa suni tu pentru activare. Dar ghici ce? Nu functioneaza asa.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor