anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament fun 11

Maria41
Junior

Incerc de dimineata sa achizitionez abonamentul Fun11 la promotie si nu reusesc. Ma puteti ajuta cu vreun sfat, idee?

Ca si client cu abonamentul aflat in afara perioadei contractuale mie imi apare in cos "ne pare rau, nu putem finaliza comanda" de dimineata... am sunat peste tot si o singura solutie a fost sa curat browserul ... useless.

Mi s-a facut in schimb o alta oferta cu 4E insa fara 5g si nu imi convine.

Oare gresesc ceva?

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Contactează-i din fereastra de chat care se deschide când accesezi mai mult timp magazinul online și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor sau, dacă nu reușești, din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sper să reușești!

Baftă! 

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @Maria41 ,

Ai reușit să îți finalizezi comanda?

Buna!

Da, aseara tarziu am reusit sa comand. Tind sa cred ca nu am reusit sa comand toata ziua din cauza traficului intens pe site. 

Ne bucurăm tare mult că s-a rezolvat. Din câte cunoaștem, pe parcursul zilei de ieri au fost câteva erori în cazul schimbărilor de oferte la abonament.