anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aprobare abonament plus telefon

Octa92
Junior

Buna ziua! Am facut ieri cerere pt trecere numar de pe orange prepay pe abonament plus telefon samsung A34 cu plata 514 lei la livrare si abonament Fun 11 pt 24 luni, am primit un mesaj ca s-a confirmat comanda si ca voi primi sms la confirmarea comenzii, dar nu reusesc sa inteleg daca a fost acceptata sau nu. Telefonul meu s-a stricat, folosesc ceva provizoriu si cumva de aici si graba mea, ca sa stiu cum sa procedez, daca are sens sa astept sau nu sau ma orientez spre altceva. Mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Salutare!

Este un circuit care trebuie respectat:

  • clientul (in cazul de fata, tu) da comanda
  • cine se ocupa de magazinul online receptioneaza comanda si o da mai departe la depozit pentru pregatire
  • pana se pregateste telefonul, se confirma si abonamentul
  • dupa ce se confirma pasii 2 si 3 (ca telefonul este fizic si abonamentul) ar trebui sa fie totul gata (in principiu, daca nu este weekend sau sarbatoare legala, confirmarea din partea Orange ar trebui sa se faca maxim a doua zi, iar telefonul sa ajunga in 2-3 zile de la comanda).

PS: au mai fost comenzi in magazinul online care au fost refuzate, dar sunt cazuri punctuale si, de obicei, sunt probleme fizice cu ambalajul sau chiar telefonul (nu le va spune nimeni ca sunt probleme, ci doar ca stocul nu a fost actualizat). Uneori, in depozite se mai intampla mici incidente (camionul care a ajuns cu produsele/telefoanele a avut incident de trafic si o parte din marfa a fost deterioarata, sau marfa a fost plouata si nu mai poate fi trimisa, etc).

Nu lucrez pentru Orange, dar ma ocup de distributie de marfa persisabila sau care poate fi usor "accidentata" (vinuri) si, desi imi figureaza pe stoc, depozitul ma mai anunta la receptii sau livrari ca s-au intamplat chestii si nu mai pot trimite marfa deoarece nu mai este vandabila.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

În primul rând, te sfătuiesc să ștergi sau să blurezi datele tale (numărul de telefon și nume, prenume, etc). Da, comanda este probabil lansată și o vei primi în 2-3 zile.

La mine cam așa se întâmplă!

Succes și să te bucuri de produsul comandat!

Mulțumesc pt raspuns. Nu mi-am mai dat seama ca am toate datele acolo, am editat postarea, am sters pozele atasate. O zi buna!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Este un circuit care trebuie respectat:

  • clientul (in cazul de fata, tu) da comanda
  • cine se ocupa de magazinul online receptioneaza comanda si o da mai departe la depozit pentru pregatire
  • pana se pregateste telefonul, se confirma si abonamentul
  • dupa ce se confirma pasii 2 si 3 (ca telefonul este fizic si abonamentul) ar trebui sa fie totul gata (in principiu, daca nu este weekend sau sarbatoare legala, confirmarea din partea Orange ar trebui sa se faca maxim a doua zi, iar telefonul sa ajunga in 2-3 zile de la comanda).

PS: au mai fost comenzi in magazinul online care au fost refuzate, dar sunt cazuri punctuale si, de obicei, sunt probleme fizice cu ambalajul sau chiar telefonul (nu le va spune nimeni ca sunt probleme, ci doar ca stocul nu a fost actualizat). Uneori, in depozite se mai intampla mici incidente (camionul care a ajuns cu produsele/telefoanele a avut incident de trafic si o parte din marfa a fost deterioarata, sau marfa a fost plouata si nu mai poate fi trimisa, etc).

Nu lucrez pentru Orange, dar ma ocup de distributie de marfa persisabila sau care poate fi usor "accidentata" (vinuri) si, desi imi figureaza pe stoc, depozitul ma mai anunta la receptii sau livrari ca s-au intamplat chestii si nu mai pot trimite marfa deoarece nu mai este vandabila.

Mulțumesc!