la 04-07-2023 02:38 PM
Salut..am achiziționat un nou abonament care are inclus și rețeaua 5G.. împreună cu un tel compatibil 5G.. trebuie cum a activată aceasta opțiune că nu îmi arată nici un 5 g pe rețea!
la 04-07-2023 04:44 PM
Salutare!
Trebuie să ai:
- acoperire 5g;
- abonament cu 5g;
- telefon compatibil 5g;
- să suni la 300 pentru activarea profilului 5g.
Dacă ești pe OROC, îți pot confirma că au mai fost probleme cu unele modele .
Baftă!
la 05-07-2023 08:14 AM
Ms mult
la 05-07-2023 08:15 AM
Sa-ti fie de bine. 🙂
Ca sa-ti raspund punctual la intrebarea din subiect: cum se activeaza serviciul 5G?
Cu greu...dar se activeaza pana la urma. :))
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor