la 15-06-2024 02:18 PM
Cum pot trimite în service un controler de PlayStation cumpărat recent din magazinul on-line Orange
la 15-06-2024 11:20 PM
Buna @Nico73,
Pentru a beneficia de garanție oficiala pentru controlerul tau PlayStation este nevoie sa apelezi centrul de suport PlayStation la numarul de telefon de mai jos sau pe email:
0358 630 021 support@ro.playstation.com
De altfel, partenerii autorizați pentru vânzare si service sunt:
ALTEX
MEDIAGALAXY
Premiumbrand.ro
Network One Distributor
Poti merge la oricare din acestia cu factura si garanția(daca exista) chiar daca ai cumpărat consola de la Orange.
Sa ne spui daca ai reușit.
la 15-06-2024 03:01 PM
Salutare!
Te prezinți cu produsul și cu actele ( factură și garanția) într-un Orange Shop și acolo vei primi toate indicațiile necesare.
Baftă!
la 15-06-2024 03:35 PM
Nico, ai detalii despre Service Orange aici: https://www.orange.ro/orange-service/
la 15-06-2024 03:39 PM
Buna,
Cea mai simpla soluție este prezentarea într-un Orange shop cu actele doveditoare.
Însă controlerul este un accesoriu care se strica in timp (consumabil).
Atat timp cât nu l-ai scăpat pe jos nu cred că vor fi probleme.
la 15-06-2024 11:20 PM
Buna @Nico73,
Pentru a beneficia de garanție oficiala pentru controlerul tau PlayStation este nevoie sa apelezi centrul de suport PlayStation la numarul de telefon de mai jos sau pe email:
0358 630 021 support@ro.playstation.com
De altfel, partenerii autorizați pentru vânzare si service sunt:
ALTEX
MEDIAGALAXY
Premiumbrand.ro
Network One Distributor
Poti merge la oricare din acestia cu factura si garanția(daca exista) chiar daca ai cumpărat consola de la Orange.
Sa ne spui daca ai reușit.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor