anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cablu blocat

EllaC
Începător

Bună ziua,

Am transmisia prin cablu oprită de aseară; apare,, acest serviciu este blocat(4)” 

ce pot să fac? 

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu este plătit sau ce se întâmplă?

Poți să le scrii pe chat Djingo:

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Sau să pe scrii din aplicația My Orange - cele 3 puncte din dreapta jos ( Altele)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator);

 

Cea mai rapidă ar fi să încerci  să suni la 300/ 0374300300 și urmează ramura asistență, după cum te va îndruma Djia!

Pentru asistență servicii fixe au program până spre miezul nopții, din câte știu! Eu am avut discuții și la ora 21.00  și am rezolvat. Poți încerca.

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Verifica daca ai plătit sau ai restante de plata la abonament.

Daca ești cu plata la zi (sau ai achitat restanțele) contactează serviciul clienți Orange:

https://www.orange.ro/contact/ 

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Aceasta eroare apare când abonamentul este suspendat.

Încearcă să contactezi Orange luni după ora 8:00.

Duminică au program scurt.

delfinas
#StarMember

Daca nu ai platit abonamentul, e cazul sa o faci cat mai repede si ideal a fi prin My Orange, prin Orange Money sau intr-un magazin Orange, ca plata sa apara cat mai repede in sistem.

Daca faci plata prin alte modalitati, ai detalii aici despre confirmare: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17

 

RafaHelper
#StarMember

Buna @EllaC

Atunci cand un serviciu nu funcționează trebuie sa iei legătura cu Orange pentru a face o sesizare, mai apoi vei fi informata despre ce trebuie sa faci sau cum se poate rezolva problema ta. 

Vezi aici cum poți contacta Orange.

Nu uita sa ne spui cum s-a rezolvat problema ta.

DanielaH
Moderator

@EllaC, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?