la 07-07-2024 06:53 PM - editat ultima oară la 08-07-2024 03:05 PM de MihaelaA
Bună ziua,
Am transmisia prin cablu oprită de aseară; apare,, acest serviciu este blocat(4)”
ce pot să fac?
07-07-2024 06:59 PM - editat 07-07-2024 07:31 PM
Salutare!
Nu este plătit sau ce se întâmplă?
Poți să le scrii pe chat Djingo:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sau să pe scrii din aplicația My Orange - cele 3 puncte din dreapta jos ( Altele)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator);
Cea mai rapidă ar fi să încerci să suni la 300/ 0374300300 și urmează ramura asistență, după cum te va îndruma Djia!
Pentru asistență servicii fixe au program până spre miezul nopții, din câte știu! Eu am avut discuții și la ora 21.00 și am rezolvat. Poți încerca.
Baftă!
07-07-2024 07:07 PM - editat 07-07-2024 09:10 PM
Buna,
Verifica daca ai plătit sau ai restante de plata la abonament.
Daca ești cu plata la zi (sau ai achitat restanțele) contactează serviciul clienți Orange:
https://www.orange.ro/contact/
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Aceasta eroare apare când abonamentul este suspendat.
Încearcă să contactezi Orange luni după ora 8:00.
Duminică au program scurt.
la 07-07-2024 09:01 PM
Daca nu ai platit abonamentul, e cazul sa o faci cat mai repede si ideal a fi prin My Orange, prin Orange Money sau intr-un magazin Orange, ca plata sa apara cat mai repede in sistem.
Daca faci plata prin alte modalitati, ai detalii aici despre confirmare: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17
la 08-07-2024 02:55 PM
la 17-07-2024 12:17 PM
@EllaC, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor