la 14-03-2024 07:54 PM
Salutare tuturor!
Mâine ar trebui să se realizeze efectiv trecerea de la abonament la prepay.
Aș dori să-i întreb pe cei care au făcut această trecere cum se face efectiv? Se întrerupe semnalul pentru o perioada? Se primește un SMS când se finalizează trecerea?
la 15-03-2024 11:25 AM
Salut, @Anfänger2024 !
Trecerea pe PrePay se face conform discuției pe care ai avut-o cu colegii noștri (ziua și ora stabilită). În timpul migrării de la o platforma la alta este posibil să ai câteva momente în care să nu ai semnal pe SIM și atunci este recomandată închiderea și repornirea telefonului.
Cu siguranță situația menționată de Vio73 a fost una punctuală, impactată de un incident, dar în mod normal nu se întâmplă așa.
la 14-03-2024 08:13 PM
Salutare!
Uite ce spune cineva aici, că a stat 7 ore fără semnal ( ultimul răspuns, pagina 2):
https://comunitate.orange.ro/t5/prepay/cum-pot-trece-de-la-abonament-la-prepay/td-p/9980/page/2
Acum nu știu dacă va fi și la tine la fel! Să sperăm că nu !
Baftă!
la 14-03-2024 08:21 PM
Sper să nu fie chiar așa problematic. Dar voi vedea.
la 14-03-2024 08:28 PM
Să sperăm că nu! Doamne ajută!
14-03-2024 08:33 PM - editat 14-03-2024 09:23 PM
Maxim 3-4 ore, la mine a fost portare abonament -abonament și a durat maxim o ora.
Bafta! Sa auzim numai de bine.
14-03-2024 09:37 PM - editat 14-03-2024 11:38 PM
@Anfänger2024: Eu îți recomand să nu crezi toate ”pățăniile”, unele și înflorite. Personal am ales o portare de pe abonament la PPY (tot în Orange) și nici nu a fost sesizată trecerea. Bineînțeles, după ultima zi de abonament, în prima zi de PPY vei primi mesaje cum că ți s-a activat o opțiune cu resurse (de obicei de 5euro, cu bonificațiile uneia de 6euro), că ”ți se recomandă 1-2 restart-uri pentru activarea tuturor serviciilor” care se vor activa treptat și spre dimineață. Însă ”Voce și SMS” vei avea chiar și la miez de noapte, și posibil chiar și date mobile însă nu la viteză de 4G+ până după configurarea contului. Succes și bun venit în ”clubul PPY” 🙂 👍
la 15-03-2024 11:25 AM
Salut, @Anfänger2024 !
Trecerea pe PrePay se face conform discuției pe care ai avut-o cu colegii noștri (ziua și ora stabilită). În timpul migrării de la o platforma la alta este posibil să ai câteva momente în care să nu ai semnal pe SIM și atunci este recomandată închiderea și repornirea telefonului.
Cu siguranță situația menționată de Vio73 a fost una punctuală, impactată de un incident, dar în mod normal nu se întâmplă așa.
la 15-03-2024 03:00 PM
Azi dimineață la trezire am văzut că nu mai aveam semnal deloc pe telefon. După aceea a apărut semnal, dar nu puteam suna sau accesa internetul.
Cu telefonul conectat la Wi-Fi am deschis My Orange. A trebuit să reintroduc numărul de mobil și să îl leg de contul de utilizator.
Am făcut apoi o încărcare cu opțiunea de 5 Euro, după care am început să tot primesc mesaje de la Orange. Ultimul a venit pe la 9, cu activarea internetului 4G.
A durat toată povestea cam 3 ore, de la 6 la 9 azi dimineață. Acum merge ok, apar și resursele opțiunii în My Orange.
la 15-03-2024 03:02 PM
A durat cam mult la tine insa bine că sa rezolvat.
Cum spuneam tot procesul durează maxim 3-4 ore.
In cazul meu a durat mult mai puțin.
la 15-03-2024 03:50 PM
Cum menționam, consider că ai fost în grafic: cont resetat, număr necesar de adăugat, restart obligatoriu pentru activare servicii, confirmarea SMS cu SMS la 9:00. Este "rețeta" standard, și e ok. Bun venit în "PPY Club" 🙂
la 15-03-2024 05:32 PM
Mulțumesc.
la 15-03-2024 05:45 PM
Bine că nu a fost decât atât!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor