09-12-2022 10:00 AM - editat 09-12-2022 10:21 AM
Salut,
Daca ati avut o optiune cu activare automata dupa 28 de zile (optiune activata din credit), trebuie sa stiti ca Orange a modificat (si redenumit) acele optiuni si le-a modificat valabilitatea in 30 de zile. Yay!
De exemplu:
Numele vechi: "Optiunea 5 Euro credit cu beneficii nationale 28 zile"
Numele nou: "Optiunea 5 Euro credit nationala" (valabila 30 de zile).
Da, numele sunt foarte similare, dar valabilitatea difera. Prima este (dupa cum ii spune si numele) valabila 28 de zile, cealalta 30 de zile (dar asta nu se specifica in nume). O vezi dupa ce o activezi. Sau daca arunci o privire aici.
Deci, daca aveti o optiune cu "beneficii nationale 28 de zile", cautati in aplicatia My Orange > Altele > Tarife si Optiuni, optiunea cu terminatia "nationala" si activati-o.
In mod normal, cele doua nu sunt compatibile, lucru pe care o sa-l vedeti si in descrierea noii optiuni. Ceea ce inseamna ca, in mod normal, odata activata optiunea noua, cea veche ar trebui sa se dezactiveze automat.
Dar daca vreti sa fiti siguri ca nu aveti probleme cu valabilitatea, cel mai simplu dezactivati optiunea veche manual si abia dupa aceea, activati-o pe cea noua.
Asa arata mesajul pentru optiunea de 28 de zile (vechea optiune).
Asa arata mesajul pentru optiunea de 30 de zile (noua optiune).
la 09-12-2022 10:04 AM
Dar reincarcarea cu optiune prin MyOrange nu era pentru 30 de zile, iar prin celelalte metode era pentru 28? Asa retin.
la 09-12-2022 10:05 AM
La mine nu a fost niciodata 30 de zile, decat daca incarcam cu optiune, nu cu credit si activata optiune ulterior.
la 09-12-2022 10:09 AM
Corect: optiune si credit sunt cuvintele magice. Direct cu optiune=30 de zile, credit = 28 de zile (intra in categoria "alte metode"). Bine de stiut!
la 09-12-2022 10:12 AM
Exact. Acum pare sa fie si pentru optiunile cu reactivare automata (activate din credit).
la 14-12-2022 05:26 PM
Deci la optiunea cu 5 euro se adaugă 2 zile de valabilitate, dar ia de la cea cu 6 Euro. 😂
Voi ce înțelegeți din acel mesaj?
la 14-12-2022 05:32 PM
Eu unul nu mai inteleg nimic. :))
Cum adica optiunea "de voce" de 6 Euro? Ai doar minute, nu si net, sau cum?
Adica, mi-e clara partea cu valabilitatea. Dar nu mi-e clar ce se intampla cu resursele incluse in acea optiune.
la 14-12-2022 05:40 PM
Se referă la opțiunea de 6 Euro. Eu o activez soțului din My Orange și are toate resursele, minute, net..
Înainte ii puneam și credit ca sa se reactive automat, dar luna trecută nu s-a activat și a consumat creditul și am fost nevoită să-i incarc iar și am ales direct opțiunea. 😐
la 14-12-2022 05:50 PM
Aha... Mie nu mi s-a intamplat niciodata sa nu se activeze, decat daca nu aveam creditul necesar la data respectiva. Caz in care trebuia sa o reactivez manual. In rest, n-am avut probleme.
Ma, sincer nu stiu ce sa zic. Eu nu am primit nimic in genul mesajului atasat de tine, la optiunea noua de 5 euro (aka "nationala") pe care am activat-o luna asta. Dar daca apare ceva, pun aici.
la 14-12-2022 05:53 PM
Merci de răspuns @arsradu. Chiar sunt curioasa daca noua opțiune după data de 09.01 va avea valabilitate tot de 30 de zile in My Orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor