la 10-04-2023 09:04 PM - editat ultima oară la 11-04-2023 08:11 AM de DanielaH
Buna seara,
in seara aceasta mi-am reincarcat cartela pre pay din contul my orange, la cateva secunde ecranul afisându mi 3 tranzacții. Plata a fost efectuata de pe un card Revolut, acelasi card de pe care fac mereu aceasta plata de reincarcare, dar si pentru a efecta alte plati ale abonamentelor famiiliei, tot pentru orange. A mai intâmpinat cineva aceasta situație? Exista posibilitatea sa mi fie transferata aceasta suma inapoi?
multumesc!
10-04-2023 09:07 PM - editat 10-04-2023 09:08 PM
Buna,
Sunt probleme generale cu platile. Nu stiu daca reusesti sa primesti banii inapoi in cont (poti imcerca), dar cel mai probabil vei primi creditul aferent in cont.
Suna la 300, ramura 5-2-0, ia legatura cu un consultant si vezi ce poti rezolva.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit. 🙂
la 10-04-2023 09:34 PM
Din pacate nu am suficient credit pentru a efectua acel apel, fiind o taxa aplicata de 0.55 euro. Astfel, am incercat cu acelasi card sa fac plata unui credit pentru a reusi sa iau legatura cu un consultant, insa aplicatia imi afiseaza acum doar eroare si tranzactie esuata.
Le-am trimis un mail, sper sa se rezolve situatia. Multumesc pentru raspunsul dvr! Revin cu un update!
la 10-04-2023 09:45 PM
Poti reveni cu un apel maine dimineata dupa ora 8. In momentul asta te transfera la serviciul non-stop care este intr-adevar contra cost. De asemenea ai la dispozitie si chat-ul Djingo (de pe laptop/pc). Pentru transfer la operator, trebuie sa scrii "transfer operator". Dar si asta tot incepand de maine dimineata.
Te asteptam cu vesti bune! 🙂
la 11-04-2023 08:29 AM
buna,
in aceasta dimineata am incarcat si eu o cartela pt un IPAD si la fel am fost taxat de 3 ori pe revolut.
Probabil o fi vreo eroare, dar ar fi mai bine ca cineva din "ORANGE" sa ne confirme.
la 11-04-2023 08:44 AM
Buna dimineata,
contacteaza un consultant orange, eu din fericire am reusit sa iau legatura cu ei in aceasta dimineata si am primit un raspuns pozitiv in vederea restituirii sumei, trebuie doar sa imi verific contul in următoarele zile. Plățile ar fi fost procesate, dar s a trimis o sesizare prin care se vor anula 2 dintre ele.
multumesc pentru ajutor si raspunsuri! Onzi frumoasa si sarbatori luminate!
la 11-04-2023 08:35 AM
Salut tuturor!
Există, într-adevăr, mai multe sesizări de la o parte din clienții PrePay care ne-au semnalat reîncărcări multiple pe cont, desi s-a efectuat o singură reîncărcare din My Orange. Situația este în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic care fac demersurile necesare pentru remedierea sa într-un timp cât mai redus.
Ne pare rău pentru această situație și vă mulțumim pentru înțelegere.
la 12-04-2023 11:18 AM
Buna ziua, Am reusit sa platesc de 3 ori reincarea, aplicatia imi dadea reincarcare esuata totusi mi s-au luat banii din cont. Pe orange in afara de un chat robot nu am cum sa vorbesc cu nimeni. Stie cineva cum pot lua legatura la un Om la orange? Am incercat si metoda 300 dar ma trimite dintr o optiune intr alta si deja m-am enervat.
la 12-04-2023 11:23 AM
Salut,
Incearca chat-ul Djingo de pe un laptop/desktop. Pentru transfer la operator, scrii "transfer operator".
Mult succes!
la 12-04-2023 11:31 AM
am rezolvat multimesc, am reusit sa vorbesc cu un operator orange
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor