anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Stupefacție maximă!

Neaplicabil
Salutare! Am revenit în comunitate întrucât am citit un topic care m-a tulburat teribil! Nu știu cine este concitadinul meu, băcăuanul Elvis Chiriac, cel care a relatat că un angajat al Orange Shop Bacău i-a furat practic numărul de telefon și a încheiat abonament pe acest număr de telefon unui străin infractor practic. Ideea e că, de curând, am revenit după mai bine de 6 ani și jumătate în rețeaua Vodafone în rețeaua Orange prin portare, iar portarea am efectuat-o taman la magazinul Orange Shop Bacău de pe Nicolae Bălcescu nr.1 Bacău, magazinul l-a care a pățit-o concitadinul meu! A rezolvat, într-un final? Și-a putut recupera numărul de telefon sau departamentul antifraudă al Orange România practic nu există? Cum să îl tot paseze de la Serviciul Clienți la Orange Shop Nicolae Bălcescu Nr.1 Bacău și viceversa? Încep să mă întreb tot mai serios în ce rețea am putut să mă portez, poate rămân și eu fără numărul meu de telefon...ar trebui oare să îmi iau zborul mâine înapoi la Vodafone? Ce rețea e asta? Am crezut că Orange e o rețea serioasă, profesionistă! Dețin cererea de portare, cartela înregistrată cu CNP-ul și adresa, cont My Orange, cont și card Orange Money, nici măcar eu nu aș putea demonstra că numărul îmi aparține? Rog păreri!
18 Răspunsuri 18

Jay
Campion certificat
Salut! Ar trebui sa întrebi la topicul deschis de el acest lucru, daca tot l-ai găsit, poate revine si iti răspunde.. Nu se pot compara situațiile.. abonament înseamnă contract și furnizarea de date personale.. la prepay, având în vedere ca nu sunt înregistrate pe numele nimanui, poate oricine reclama.. Ca peste tot în lumea asta, nu exista pădure fara uscaturi.. din punctul meu de vedere angajatul care a încheiat acel abonament este de vina, daca a făcut asta, fara a primi vreo dovada ca reclamantul este intr-adevar proprietarul acelui numar de telefon.. pentru ca se puteau face niște verificări.. de unde a fost încărcată acea cartelă, daca este conectata la vreun cont My Orange, daca reclamantul știe ce credit este pe cartelă, numerele formate, apeluri primite, etc.. Nimeni nu poate preveni astfel de situații, dar, le poate rezolva sa îndrepte situația.. Ca si concluzie, oriunde poti da peste astfel de personaje..

Neaplicabil
Atunci, cum de la magazinul Orange atunci când le spun numărul meu de telefon ei îmi spun numele, adresa exactă, până și etajul unde locuiesc, CNP-ul și seria din buletin tocmai pentru că eu le-am cerut să mi le atribuie în sistem ca și utilizator PrePay, ba încă mi-au făcut până și copie după buletin? Contractul Orange Money, aferent numărului meu de telefon PrePay e nimic? Cardul e nimic? Ce vom face? Nu mai creăm și securizăm conturi de email, social-media etc, nu mai stabilim relații sociale etc pentru că PrePay înseamnă cumva...un fel de f...i în grup? Sau bălăceală generală? Chiar ne vor pe toți abonați? Eu sunt stupefiat de un singur lucru: se pare că, la compania Orange România, departamentul antifraudă NU există, ceea ce este un lucru extrem, extrem de grav!

Jay
Campion certificat
Pentru ca tu ai făcut portare, deci le-ai oferit toate informațiile tale, nu poate sa obțină altcineva numarul pentru ca numărul deja apare pe numele tău.. in general, numerele de prepay nu sunt înregistrate pe numele cuiva, decât dacă posesorul este nevoit sa ofere informații, pentru Orange Money, de exemplu, cum spui și tu ca ai.. Când numărul este de prepay, nu apare în sistem pe numele cuiva anume, oricine putând sa cumpere astfel de cartele, de aceea am spus ca trebuie sa se facă altfel de verificari pentru a se vedea dacă este intr-adevar al celui care il reclama..

Neaplicabil
Să înțeleg, atunci, că...teoretic, ar trebui să stau liniștit. Probabil că, al meu concitadin a pățit ca și la crearea conturilor Google sau Yahoo, am dat un exemplu: nu a introdus suficiente date viabile de recuperare și de identificare. În cazul de față, nu avea suficiente date viabile de identificare, aferente numărului lui de telefon furat.

Jay
Campion certificat
Numărul tău este înregistrat pe numele tău, chiar dacă nu este abonament, insa ai furnizat date complete și este asociat si unui cont Orange Money.. deci, da, teoretic poti sta liniștit... Asa cum, poate ai văzut prin comunitate, se pot face oriunde în lume, multe tipuri de fraude, de tot felul, de la apeluri de prin tari bananiere la premii false si la crearea de interfețe care seamănă cu platforme bancare.. si, fiecare companie face ce poate pentru a combate astfel de situații.. pentru ca, din pacate, exista tot felul de personaje, care din asta trăiesc.. Avand in vedere ca s-a renunțat la acea lege, de a fi toate cartelele înregistrate pe numele cumpărătorului, nimeni nu este obligat sa furnizeze date.. deci, doar făcând niste verificari in istoricul acelui numar se poate vedea cui aparține...

Neaplicabil
De unde se vede că exclusiv un cont My Orange creat pentru un număr de telefon PrePay este Vacs Albina ca și element de identificare. Degeaba îți scrii acolo în rubrici numele și CNP-ul. Dacă deții un număr prețios, mai bine îl portezi sau revii la PrePay in rețeaua dorită tot prin portare, firește și închei diverse contracte pentru ce servicii oferă acea companie la PrePay, cât mai multe că nu strică, ba dimpotrivă, din câte se pare!

Jay
Campion certificat
Din ce-mi amintesc, cel care a deschis acel topic nu avea numarul asociat unui cont My Orange.. nu am mai citit topicul recent, dar, parca asa a zis..

Neaplicabil
Scrie că își administra numărul de telefon într-un cont My Orange, alături de și alte numere de telefon. Oricum, constat că, practic, existența exclusivă a unui cont My Orange și specificarea nu știu căror numere pe care le-ai apelat îți oferă un statut nul ca și titular. Cont My Orange poate crea oricine, de apelat pot ști mulți apropiați pe cine cam apelezi! Cel mai bine e să închei contracte, formulare, cereri etc pentru diverse servicii pentru numărul tău de telefon, e bine că se oferă și la PrePay. Tipul și-a cumpărat număr nativ Orange Prepay la pachet sigilat, l-a activat, avea sau a creat ulterior doar cont My Orange și...atât.

FLo1
#StarMember
Multa superficialitate si incertitudine duce la astfel de situatii. La portare de prepay oricare operator de telefonie iti solicita CIul si incheie un fel de contract, continand datele solicitantului. Bineinteles ca procedand astfel vor avea datele personale. Spun doar atat: grija de SIM, de numar si nu va "jucati" pe extreme.

Neaplicabil
@Flo_1 Știu, știu prea bine lucrul ăsta, mai obsedat de securitate decât mine puțini s-or mai întâlni! De asta am preferat să îmi ofer jdemii de date personale către Orange, chiar dacă teoretic pot apărea și riscuri, din dorința puternică de a-mi putea nominaliza, securiza și păstra numărul de telefon, însă! Cât de cât...

FLo1
#StarMember
@Adrian: Pe multi ignoranta ii aduce in astfel de situatii crezand ca toti se conformeaza la o poveste marca SF. Ai grija de tine si de ceea ce iti apartine si nu ti se vor intampla astfel de cazuri.

Jay
Campion certificat
@Adrian, asa este, pe parcurs spune ca era asociat unui cont, dar, inițial spune ca ultimele reîncărcări au fost făcute dupa abonamentul soției, din contul My Orange.. posibil ca, pentru el, acele reîncărcări sa însemne ca numărul era "asociat unui cont", însă fiecare poate incarca mai multe cartele, care pot fi ale unor prieteni sau rude, pentru vreun bonus sau alt motiv.. dar, daca se verifica, asa cum ar fi trebuit istoricul numărului, s-ar fi văzut ce trebuia.. Situația este grava și, ar trebui ca, in astfel de cazuri, sa se facă o verificare minuțioasa și, vinovatul sa fie tras la răspundere.. altfel, pe sistemul ca a mers o data, mai merge și a doua, oamenii pot continua cu astfel de lucruri..

Neaplicabil
Citesc ceea ce scrieți voi toți și, credeți-mă, uneori tind să fiu de acord cu absolut tot ceea ce scrie oricare dintre voi! La mine, e ceva particular: dețin un număr de telefon foarte valoros și vechi pe deasupra și m-am săturat să îl tot portez prin mai toate rețelele, de teama de a nu-l pierde cumva! Acum, sunt la Orange. Nu mai plec nicăieri altundeva! Le-am oferit tot ce am considerat ca fiind necesar pentru confortul și siguranța mea, ca și client Orange Prepay! Mai mult de atât nu pot face, riscuri or fi existând în toate rețelele, teoretic. Așadar, rămân la Orange. Referitor la ceea ce mi s-a descris mai sus, confirm: situația este gravă!

Am patit- o eu zilele trecute!! Număr încărcat în 28 iunie 2023, perioada de gratie, mai 2024 am vrut sa te încarc aseară nu am putut! Am trimis un prieten la Orange sa îl încarce i au spus că sa făcut abonament in 1 august în Vitan mall București!! Eu fiind plecat in state!! Număr cumpărat de mine in urma cu 18 ani de la o benzinărie OMV! L am trimis pe fratele meu la Orange i au spus că fără cartela fizic in mână, nu îl pot ajuta!!! credit cardul cu care încărcăm e in contul my orange, care e pe numele meu! Emailul și passwordul meu!!! Am sunat la numar, a răspuns o persoana, mi a spus că el a cumpărat numărul de pe olx!! Le am scris email celor de la Orange, mi au spus sa le trimit copie cu SIM cardul!! Le am trimis!! Când aflu ceva va țin la curent!!