anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reîncărcare prepay - nu primesc mesajul cu parola statică

Nela
Junior
Bună ziua, toată ziua am încercat să fac reîncarcarea unui număr prepay și nu pot, la parola statică nu merge, nu primesc mesajul cu parola statică
1 Soluţie acceptată‚

And04
Cunoscător certificat
Ati incercat cu ultimele 6 cifre din CNP?

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

And04
Cunoscător certificat
Salutare, @Nela Un subiect similar este aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2719322-rezolvat-eroare-parola-reincarcare Toate cele bune!

Nela
Junior
Așa îmi arată, de aici nu mai merge, nu primesc codul

And04
Cunoscător certificat
Ati incercat cu ultimele 6 cifre din CNP?

Nela
Junior
Nu, am știut că trebuie să primesc mesaj cu codul, dar încerc acum

And04
Cunoscător certificat
Incercati asa. Dupa cred ca o sa primiti codul OTP. In ultima vreme multe banci au schimbat procedura de semnare a tranzactiilor online.

delfinas
Campion
Nela, bun venit in Comunitate!!! Trebuie sa stii care e parola cardului pt plati online, dar e vorba de banca, nu de contul My Orange. Pt platile cu cardul online, trebuie sa stabilesti o parola care da voie bancii sa aprobe plata ta, ca sa stie ca tu faci plata, nu cineva pe mana caruia a picat cardul tau. Acum bancile au confirmarea platii in 2 pasi. Nu stiu la ce banca ai tu cardul, dar eu primesc o cerere de confirmare din partea aplicatiei bancii si autorizez plata introducand parola pt aplicatie. E mai simplu asa, nu mai trebuie sa bag parola statica, apoi codul primit prin sms de la banca.

Nela
Junior
Am rezolvat cu ultimele 4 cifre din CNP, apoi am primit parola statică, mulțumesc frumos pentru informații!!

And04
Cunoscător certificat
Cu drag, ma bucur ca ati reusit! Toate cele bune!

Nanciu_Ionel
Începător
Resetează telefonul