anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imi expira optiunea mai repede? De ce?

Marius20
Începător
Buna ziua, am efectuat reincarcarea pe 10.01.2022 si primesc mesaj ca se reactiveaza optiunea automat daca am credit maine 26.01.2022. de ce imi expira optiunea mai repede?
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Exista posibilitatea sa ai mai multe optiuni active in acelasi timp? Daca da, e posibil ca mesajul sa faca referire la o reincarcare mai veche, nu la cea de pe 10.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Exista posibilitatea sa ai mai multe optiuni active in acelasi timp? Daca da, e posibil ca mesajul sa faca referire la o reincarcare mai veche, nu la cea de pe 10.
Client Orange

FLo1
#StarMember
@Marius20: Bun venit în Comunitatea Orange. Nu este nici o problemă, poți ignora mesajul respectiv. De fapt tu ai încărcat cu opțiune de 5 euro de la un comerciant partener , însă opțiunea de 5 euro pe care o aveai pe cont urma să se activeze automat dacă aveai creditul necesar în cont abia pe data 26.01.2022. De aceea ”sistemul” ți-a trimis automat mesajul respectiv, dar nu va avea nici o influență asupra situației actuale.

Vrajitoarea
Cunoscător
Mie nu imi mai corespund datele din mesaj cu datele reale de reincarcare, dupa ce am plecat la un moment dat in strainatate si s-au suprapus optiunile, dar ca sa fii sigur poti verifica ori in aplicatia My Orange, ori prin mesaj la 333 si atunci vei afla data corect cand expira optiunea.