la 20-06-2025 09:10 AM - editat ultima oară la 25-06-2025 03:04 PM de DanielaH
Bina ziua.
Am reincarcat in aplicatie cu optiunea de 5 € minute si internet si nu functioneaza, am 3 incercari esuate. Care este problema? Sper sa nu-mi debiteze cardul de 3 ori.
Multumesc.
la 25-06-2025 12:04 PM
Salut tuturor!
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 22-06-2025 08:05 AM
Nu are legătură nici cu cardul și nici cu plata. Dacă avea vreo legătură, atunci mesajul nu îl primeai cu "felicitări...etc". Ulterior mesaj SMS cu confirmarea activării opțiunii nu ai primit? Despre plata cu cardul poți vedea instant orice operațiune efectuată cu acesta în aplicația aferentă cardului respectiv. Sper să se clarifice cât mai repede situația descrisă, mai ales că a fost confirmată nu doar plata, ci și activarea opțiunii plătite cu respectivul card.
la 22-06-2025 08:10 AM
Nu am primit Sms de confirmare a activării optiunii.
la 22-06-2025 07:43 PM
Și eu am pățit.
Văzând ca nu vine mesajul de confirmare încărcare am mai încărcat o tură, asa ca, atunci când au venit, după vreo 40 de minute, au venit doua. Doua încărcări. Am fost plin de minute și net în luna respectiva.
la 22-06-2025 11:13 PM
Bună seara , Îmi puteți spune de ce nu merge sa reincarc? Mulțumesc
la 23-06-2025 05:21 AM
Salutare!
Din păcate, ai fost și se pare că încă mai sunt ceva probleme tehnice, pentru că mai sunt utilizatori care reclamă și pe alte topicuri astfel de probleme.
Te sfătuiesc să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator, iar ulterior le atașezi și ceva poze, dacă ai.
Baftă multă!
la 23-06-2025 05:30 AM
Salutare!
Din păcate există probleme tehnice și se lucrează la remedierea acestora.
Unii susțin că au reușit încarcarea accesând contul my Orange prin browser.
Există și varianta încărcării prin terti, însă în acest caz nu vei beneficia de bonusurile/beneficiile primite la încărcarea din contul my Orange.
la 22-06-2025 10:58 PM
Stiti cumva de ce nu functioneaza de cateva zile bune sa fac reincarcari?
la 23-06-2025 05:15 AM
Salutare!
Din păcate, mai și sunt și alte topicuri pe aceeași temă, se pare că au ceva probleme tehnice, la care se lucrează pentru remediere. Sper să se remedieze cât mai curând!
la 23-06-2025 06:32 PM
Salut !
Stie cineva / a mai intampinat cineva probleme cand a vrut sa reincarce Prepay din My Orange ? De dimineata nu mai functioneaza in cazul meu si al mamei . Cand apare " se proceseaza incarcarea " sau ceva de genul , se invarte vesnic acea " rotita " si nu se intampla nimic .
Multumesc anticipat !
23-06-2025 08:42 PM - editat 23-06-2025 08:44 PM
Salut! Cred că aplicația My Orange are unele dificultăți de functionare acum. Poți să încerci să reîncarci prin alte metode, sau sa te conectezi in My Orange pe un browser, de pe PC/Laptop.
la 25-06-2025 12:04 PM
Salut tuturor!
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 04-10-2025 11:05 AM
Cred ca aveti aceasta problema din nou,deoarece incerc sa reincarc si din aplicatie,si de pe website si de pe telefonul sotiei si nu merge. Mentionez ca am incercat cu 2 numere diferite!
la 06-10-2025 09:12 AM
Geo, ai reușit să faci reîncărcarea?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor