anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reîncărcare întârziată

Marius4
Junior

Salut!!! De pe contul meu Orange am realizat o incarcare online cu cardul pe doua telefoane dar nu am primit creditul. Îmi apare pe cont ca tranzacția e în procesare. Am sunat și la serviciul 222 și se închide automat în acest moment fără să răspundă robotul De asta întreb dacă sunt probleme cu serviciile. Nu se realizează încărcarea,pot primi apeluri. Zona Suceava,cartela prepay

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
Campion certificat

Salut Marius,

Bine ai venit in Comunitate!

Intrucat mai sunt useri cu aceeasi problema, tind sa cred ca e o problema generala. Sugestia mea ar fi sa incerci sa iei legatura cu un consultant, fie la 300, fie pe chat-ul Djingo, si vezi daca se poate face ceva, sau, daca nu, macar sa-ti dea un status sau sa preia o sesizare (in caz ca nu a raportat nimeni deja nefunctionalitatea asta).

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

arsradu
Campion certificat

Salut Marius,

Bine ai venit in Comunitate!

Intrucat mai sunt useri cu aceeasi problema, tind sa cred ca e o problema generala. Sugestia mea ar fi sa incerci sa iei legatura cu un consultant, fie la 300, fie pe chat-ul Djingo, si vezi daca se poate face ceva, sau, daca nu, macar sa-ti dea un status sau sa preia o sesizare (in caz ca nu a raportat nimeni deja nefunctionalitatea asta).

S-a rezolvat. Era ceva din centrala. Am sunat la 300 și am fost întâmpinat  cu un mesaj de genul ca sunt probleme  momentan. 

delfinas
Campion

Marius, la 222 ai bagat si codul reincarcare si abia apoi ai apasat tasta de apelare? La acelnumar nu-ti raspunde nimeni, doar ca ar trebui sa primesti un sms de confirmare: "Formează 222 urmat de codul de reîncărcare, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării, iar apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris."

DETALII: https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/tichet-de-reincarcare/

Reîncărcarea a fost online cu cardul direct din cont. Eu când am văzut ca nu am primit mesaj de confirmare,  abia atunci  am sunat la 222. Pur și simplu se deconecta automat,nu mai întra ghidul-robot,era clar ca e o problemă. Am primit  creditul după 2 ore😆. S-a rezolvat,era o problema  din centrala.

DanielaH
Moderator

Marius, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

S-a rezolvat. Era ceva din centrala. Am sunat la 300 și am fost întâmpinat  cu un mesaj de genul ca sunt probleme  momentan.