la 23-11-2022 06:06 PM - editat ultima oară la 28-11-2022 10:00 AM de DanielaH
Salut!!! De pe contul meu Orange am realizat o incarcare online cu cardul pe doua telefoane dar nu am primit creditul. Îmi apare pe cont ca tranzacția e în procesare. Am sunat și la serviciul 222 și se închide automat în acest moment fără să răspundă robotul De asta întreb dacă sunt probleme cu serviciile. Nu se realizează încărcarea,pot primi apeluri. Zona Suceava,cartela prepay
la 23-11-2022 06:41 PM
Salut Marius,
Bine ai venit in Comunitate!
Intrucat mai sunt useri cu aceeasi problema, tind sa cred ca e o problema generala. Sugestia mea ar fi sa incerci sa iei legatura cu un consultant, fie la 300, fie pe chat-ul Djingo, si vezi daca se poate face ceva, sau, daca nu, macar sa-ti dea un status sau sa preia o sesizare (in caz ca nu a raportat nimeni deja nefunctionalitatea asta).
la 23-11-2022 06:41 PM
Salut Marius,
Bine ai venit in Comunitate!
Intrucat mai sunt useri cu aceeasi problema, tind sa cred ca e o problema generala. Sugestia mea ar fi sa incerci sa iei legatura cu un consultant, fie la 300, fie pe chat-ul Djingo, si vezi daca se poate face ceva, sau, daca nu, macar sa-ti dea un status sau sa preia o sesizare (in caz ca nu a raportat nimeni deja nefunctionalitatea asta).
la 26-11-2022 11:07 AM
S-a rezolvat. Era ceva din centrala. Am sunat la 300 și am fost întâmpinat cu un mesaj de genul ca sunt probleme momentan.
la 24-11-2022 12:14 AM
Marius, la 222 ai bagat si codul reincarcare si abia apoi ai apasat tasta de apelare? La acelnumar nu-ti raspunde nimeni, doar ca ar trebui sa primesti un sms de confirmare: "Formează 222 urmat de codul de reîncărcare, apoi apasă tasta de apelare. Informația se trimite direct către Orange în momentul apelării, iar apelul se oprește automat. Reîncărcarea îți va fi confirmată printr-un mesaj scris."
DETALII: https://www.orange.ro/prepay/reincarcare/tichet-de-reincarcare/
la 26-11-2022 11:11 AM
Reîncărcarea a fost online cu cardul direct din cont. Eu când am văzut ca nu am primit mesaj de confirmare, abia atunci am sunat la 222. Pur și simplu se deconecta automat,nu mai întra ghidul-robot,era clar ca e o problemă. Am primit creditul după 2 ore😆. S-a rezolvat,era o problema din centrala.
la 25-11-2022 10:18 AM
Marius, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 26-11-2022 11:13 AM
S-a rezolvat. Era ceva din centrala. Am sunat la 300 și am fost întâmpinat cu un mesaj de genul ca sunt probleme momentan.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor