la 03-11-2025 01:56 PM - editat ultima oară la 04-11-2025 08:36 AM de DanielaH
la 03-11-2025 02:43 PM
Salutare!
Mai așteaptă un pic și dacă nu se rezolvă, trimiți o sesizare din My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde detaliezi problema.
Baftă!
la 03-11-2025 07:20 PM
Salut @Ecaterina_1,
S-a schimbat statusul pentru reîncărcarea ta?
la 03-11-2025 08:53 PM
Hello. Da. Totul ok acum. A fost finalizată tranzacția cu succes spre seara. Probabil a fost o problemă de la Orange. 🤷🏼♀️
la 03-11-2025 09:45 PM
Super! Intradevar exista momente când dureaza mai mult pana se procesează, dar se procesează!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor