[Rezolvat] Probleme reincarcare din My Orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2024 09:58 AM - editat ultima oară la 04-03-2024 10:02 AM de DanielaH
Buna ziua, de aseara tot incerc sa reincarc si mi da eroare “reincarcarea a esuat te rugam sa incerci din nou” si apare 0 lei la inceput

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-03-2024 10:16 AM - editat 03-03-2024 10:47 AM
Salutare!
Posibil să fie vreo eroare sau să fie unele discrepanțe ce mai apar pe weekend sau vreun bug pe cont, etc.
Dacă nu reușești, ia legătura prin Chat Djingo din aplicația mobilă My Orange astfel: Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Nu ți se va răspunde imediat, dar vei primi răspuns !
Acolo povestești problema detaliat! Noi nu avem aici acces la contul tău, fiind în mare parte tot clienți, ca și tine.
Edit:
Eu am încărcat acum un prepay cu 6 euro și a mers din prima!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2024 10:45 AM
Asta nu inteleg, mie acolo imi apare ca e si 0 lei , e ca un fel de bug, am dezinstalat aplicatia, m-am deconectat de pe cont, dar tot la fel este, nu ma lasa nici cum sa fac o reincarcare sau orice din aplicatie.Le-am scris si acum astept sa iau legatura, multumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-03-2024 10:46 AM - editat 03-03-2024 10:47 AM
Poate fi vreun bug la tine, da. La mine ți-am spus, a mers din prima.
Sper să se rezolve cât mai repede!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2024 10:54 AM
Pot sa confirm si eu ca pot face reincarcari din My Orange pentru nr. meu PrePay fara nicio problema. Cum ti-a comunicat si Vio73, cere ajutorul de la Serviciul Clienti prin chat-ul Djingo. Posibil e o problema de la tine. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
03-03-2024 12:19 PM - editat 03-03-2024 01:28 PM
Salut,
In momentul de fata, sunt probleme in My Orange. Incearca mai tarziu, sau, daca te grabesti, fa incarcarea dintr-o in alta sursa (aplicatie bancara, Orange Shop etc).

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2024 01:24 PM
La mine pe app nu apare cu "0 lei". Ai încercat să reîncarci de pe interfața web de MyOrange? Posibil să fie ceva temporar de la aplicație. Ca o curiozitate: de unde ai descărcat aplicația și ce versiune este?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-03-2024 08:46 AM
Salut, @Cristian98 !
Ai reușit reîncărcarea din My Orange? Eroarea a dispărut?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-03-2024 09:36 AM
Da, a fost o problema de la ei, s-a rezolvat dupa cateva ore
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-03-2024 09:54 AM
Ne bucurăm că ai reușit să rezolvi.
