anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Încărcare neefectuată

Sandy00
Începător

Am încărcat o cartelă de pe aplicație BT și numărul nu a fost încărcat deși banii au fost luați din cont. Ce pot face?

 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cred că trebuie luată legătura cu cei de la banca respectivă, pentru a vedea ce se întâmplă.

Eu, când am avut vreo problemă cu plata prin aplicația băncii, prima dată am întrebat la bancă.

Baftă!

teacher_
#StarMember

Salut! Unele plati pot întâmpina întârzieri. Mai așteaptă puțin și dacă situația persista verifică la plățile efectuate sa fii sigur că banii au fost luați. Si eu am mai făcut plăți prin BT si a durat puțin uneori până a intrat efe tiv opțiunea 

FLo1
#StarMember

@Sandy00: Bun găsit. Ce te face să consideri că "nu a fost încărcat"? Ai primit mesaj SMS de confirmare a încărcării pe numărul respectiv? Ai verificat să fie numărul scris corect (adică să nu fi încărcat alt cont prepay)? Ai ales o opțiune cu credit sau resurse cu min,SMS,net? Numărul încărcat este utilizat în țară (România) sau în roaming? 

În funcție de răspunsuri, numărul poate să primească sau nu confirmarea SMS. Revino cu detalii pentru clarificarea situației. 

DanielaH
Moderator

@Sandy00, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?