anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange restrictioneaza accesul la 300 pe PrePay fara sa fi atins macar limita de 2 apeluri/ luna

Neaplicabil
Asta e a doua oara cand mi se intampla sa mi se banneze apelurile la 300 (ramura de transfer la operator) fara sa fi consumat efectiv cele 2 apeluri pe luna.

Mesajul robotului este: "Pentru a putea raspunde solicitarilor intr-un timp cat mai scurt, te rugam sa apelezi serviciul clienti Orange numai in cazul in care doresti informatii legate de produsele si serviciile Orange. In cazul solicitarilor repetate fara legatura cu aceste informatii, accesul la serviciul clienti poate fi restrictionat. La revedere."

Lasand la o parte faptul ca toate solicitarile mele la serviciul clienti au fost legate de "produsele si serviciile Orange", ultima data cand mi s-a intamplat chestia asta, domnisoara care m-a sunat sa rezolve situatia mi-a zis ca am avut prea multe solicitari, inclusiv pe chat!

De cand se iau in calcul solicitarile de pe chat ca apeluri la 300?! De asemenea, dupa incidentul asta, m-a sunat un alt coleg care m-a informat ca lucrul asta nu ar trebui sa se intample si ca nu voi fi niciodata restrictionat la numarul de solicitari de pe chat. Ceea ce e corect. Nu am avut probleme pe chat.

Cu toate asta, mai devreme cand am incercat sa sun, am primit din nou mesajul de mai sus. De mentionat ca in mod normal cand atingi limita de 2 apeluri pe luna, primesti un alt mesaj, prin care esti anuntat ca apelul va fi taxat (55 eurocenti). Dupa cum se poate vedea in cazul asta, mesajul este cu totul altul, iar convorbirea se intrerupe.

M-am uitat in apelurile efectuate si n-am gasit niciunul la 300 de la inceputul lui Octombrie pana astazi. Poate imi poate explica si mie cineva ce se intampla aici. Dupa ce ca sunt super putine cele 2 apeluri/luna, mai nou nu le pot folosi nici pe alea?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Bug-ul a fost corectat. @arsradu, mulțumim încă o dată pentru sesizare, comentarii și sugestii.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Tina
Cunoscător certificat
Nu știu de ce ți-a fost restricționat apelul. Practic nu exista restricții, de la al treilea apel, plătești. Dar sunt curioasa de ce ai nevoie da suni atât de des la 300. Eu am sunat luna aceasta, după doi ani (atunci am prelungit abonamentele). Acum, am renunțat la unul dintre ele.

Neaplicabil
Well, asta e a doua oara cand imi sunt restrictionate apelurile la 300 (transfelul la operator mai exact) fara sa le fi consumat pe cele 2 incluse. Nu am nevoie sa sun de obicei. In general rezolv pe chat. Dar ce ma enerveaza cel mai mult este mesajul ala total nepotrivit, si faptul ca, cu toate ca nu am consumat niciunul dintre cele doua apeluri, cand vreau sa sun, nu pot.

Ascary
Campion certificat
Cred că este un mesaj standard,care din cine știe ce cauza a fost activat în cazul tau. Cred că doar un consultant ar putea să îți explice ce s-a întâmplat. Până la urmă e un robot și mai da și el eroare câteodată.

Neaplicabil
Am reusit sa sun de pe alt telefon si sa rezolv (din nou) problema, in sensul de deblocat accesul. Cu toate astea, as prefera sa nu fiu nevoit sa o iau de la capat din nou data viitoare cand se mai intampla. Astfel incat, daca e bug, trebuie rezolvat. Daca nu e, as vrea sa stiu de ce se intampla chestia asta, pentru ca mie nu mi se pare deloc ok.

Romeo_
Senior certificat
Poate sunt multe apeluri si putini operatori pt a le rezolva,de aceea ca sa ajunga toti sa li se raspunda cei care au sunat de mai multe ori sunt pusi in asteptare / banati.

Neaplicabil
Ok, sunt mai multe probleme aici: 1. nu vorbim de multe apeluri (nu ca ai putea sa faci multe apeluri oricum). Dupa cum am scris si in titlu, nu am consumat nici macar cele doua apeluri incluse. 2. nu m-ar deranja sa fiu pus in asteptare (evident, nu cu orele). Dar aparent nu exista varianta asta. 3. mesajul ala n-are nicio legatura cu absolut nimic. In primul rand e plasat cand suni la 300, nu pe chat, pe care sa zicem ca l-as fi folosit mai des. Si evident ca o sa intru mai des pe chat, daca n-am decat doua apeluri pe luna (si aparent nici alea!) Cat despre acel mesaj, nu face altceva decat sa informeze clientul ca ar fi bine ca solicitarile pe care le are sa fie legate de Orange. Ceea ce are sens. Si evident ca sunt deja! Doar nu sunam sa vorbim de ultimul meci Steaua - Dinamo. Nici macar nu sunt microbist. Dar si daca as fi fost, n-as suna sa discut chestia asta cu cei de la call center Orange!! Deci evident ca sunt chestii legate de Orange. Si daca e mesaj de informare, nu vad niciun motiv pentru care mi-ar inchide telefonul in nas dupa aia. Spune foarte clar ca, in caz ca solicitarile nu sunt legate de serviciile Orange (ceea ce sunt!), accesul POATE fi restrictionat. Nu zice niciunde ca A FOST restrictionat. La cum e pusa problema, eu inteleg ca nu ar trebui sa sun cu motive stupide, si ca daca o fac in mod repetat, imi poate fi restrictionat accesul. Nu asta zice? Buuun. Daca da, stiam deja chestia asta, si toate solicitarile de pana acum AU FOST deja legate de produsele si serviciile Orange. Deci nu are niciun motiv pentru care sa-mi fie restrictionat accesul in primul rand! Felul in care e formulat mesajul te face sa crezi ca toate solicitarile tale de pana atunci au fost despre (g)astronomie si carti de tarot, nu despre produsele si serviciile Orange! 4. nu ar trebui ca interactiunile de pe chat sa afecteze in niciun fel (conform spuselor colegilor de la relatii clienti) capabilitatea de a folosi functia de transfer la operator de la 300. Limita e pusa pe apeluri, nu pe chat. Iar la apeluri nici macar n-am apucat sa ating acea limita pentru ca aparent mi-a fost restrictionat accesul. 5. nu exista niciun fel de notificare prealabila la chestia asta, de genul: "va informam ca in perioada X ati avut foarte multe solicitari la relatii cu clientii folosind serviciul de [chat/apel 300] etc. Va informam ca la un nr de Y solicitari, accesul dvs va fi restrictionat pentru o perioada de Z zile.". Cu toate ca, din nou, chat-ul nu ar trebui sa aiba nicio relevanta in toata chestia asta, pentru ca nu chat-ul e restrictionat. Apelurile sunt restrictionate! Si nu stii cand te banneaza, de ce, pe cat timp, nimic. Te trezesti doar din senin ca nu mai poti sa suni. Nu e ok.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Intră pe Chat Djingo și e mai eficient decât să suni la 300 sau apelează la Orange_helper de pe forumul Softpedia ( că doar ai cont și acolo), fără costuri sau alte bătăi de cap. Nu te mai stresa inutil. Succes!

Jay
Campion certificat
Este deranjant ce ti se intampla.. si, daca nu exista varianta sa-ti fi folosit altcineva telefonul, cu intrebari despre vreun meci :), atunci probabil este un bug, cum spui tu, pentru ca n-are cum să stie un robot cu ce gânduri suni, ca sa te restrictioneze... sper sa se rezolve de data asta, prin postarea făcută aici si, eventual, sa afli de ce se intampla.. Succes!

Razvan
#StarMember
Poate au mărit intervalul la care sa suni la 300 de pe prepay, undeva trebuie sa existe o explicație. Dacă este un bug în sistem este nevoie de o resetare a contului și apoi un restart la telefon. Cere o resetare a profilului/contului tău fie prin chat Djingo (My Orange), Orange helper sau Orange Assistant.

Neaplicabil
Multumesc mult de tot de raspunsuri! 🙂 Mie unul imi pare un bug pe undeva. O sa vad saptamana viitoare, eventual, daca ma poate ajuta cineva. Momentan am rezolvat problema. Dar atata timp cat in continuare nu stim ce a cauzat-o, se prea poate sa reapara. Inca o data, multumesc frumos tuturor pentru raspunsurile oferite. 🙂

DanielaH
Moderator
@arsradu, mulțumim pentru postare si feedback! O să verificăm această situație și revenim.

DanielaH
Moderator
Bug-ul a fost corectat. @arsradu, mulțumim încă o dată pentru sesizare, comentarii și sugestii.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Foarte bine că s-a rezolvat! Mulțumim Orange!

Neaplicabil
Excelent! Multe multumiri, Daniela! 🙂