Ok, sunt mai multe probleme aici:
1. nu vorbim de multe apeluri (nu ca ai putea sa faci multe apeluri oricum). Dupa cum am scris si in titlu, nu am consumat nici macar cele doua apeluri incluse.
2. nu m-ar deranja sa fiu pus in asteptare (evident, nu cu orele). Dar aparent nu exista varianta asta.
3. mesajul ala n-are nicio legatura cu absolut nimic. In primul rand e plasat cand suni la 300, nu pe chat, pe care sa zicem ca l-as fi folosit mai des. Si evident ca o sa intru mai des pe chat, daca n-am decat doua apeluri pe luna (si aparent nici alea!)
Cat despre acel mesaj, nu face altceva decat sa informeze clientul ca ar fi bine ca solicitarile pe care le are sa fie legate de Orange. Ceea ce are sens. Si evident ca sunt deja! Doar nu sunam sa vorbim de ultimul meci Steaua - Dinamo. Nici macar nu sunt microbist. Dar si daca as fi fost, n-as suna sa discut chestia asta cu cei de la call center Orange!! Deci evident ca sunt chestii legate de Orange. Si daca e mesaj de informare, nu vad niciun motiv pentru care mi-ar inchide telefonul in nas dupa aia. Spune foarte clar ca, in caz ca solicitarile nu sunt legate de serviciile Orange (ceea ce sunt!), accesul POATE fi restrictionat. Nu zice niciunde ca A FOST restrictionat. La cum e pusa problema, eu inteleg ca nu ar trebui sa sun cu motive stupide, si ca daca o fac in mod repetat, imi poate fi restrictionat accesul. Nu asta zice? Buuun. Daca da, stiam deja chestia asta, si toate solicitarile de pana acum AU FOST deja legate de produsele si serviciile Orange. Deci nu are niciun motiv pentru care sa-mi fie restrictionat accesul in primul rand!
Felul in care e formulat mesajul te face sa crezi ca toate solicitarile tale de pana atunci au fost despre (g)astronomie si carti de tarot, nu despre produsele si serviciile Orange!
4. nu ar trebui ca interactiunile de pe chat sa afecteze in niciun fel (conform spuselor colegilor de la relatii clienti) capabilitatea de a folosi functia de transfer la operator de la 300. Limita e pusa pe apeluri, nu pe chat. Iar la apeluri nici macar n-am apucat sa ating acea limita pentru ca aparent mi-a fost restrictionat accesul.
5. nu exista niciun fel de notificare prealabila la chestia asta, de genul: "va informam ca in perioada X ati avut foarte multe solicitari la relatii cu clientii folosind serviciul de [chat/apel 300] etc. Va informam ca la un nr de Y solicitari, accesul dvs va fi restrictionat pentru o perioada de Z zile.".
Cu toate ca, din nou, chat-ul nu ar trebui sa aiba nicio relevanta in toata chestia asta, pentru ca nu chat-ul e restrictionat. Apelurile sunt restrictionate!
Si nu stii cand te banneaza, de ce, pe cat timp, nimic. Te trezesti doar din senin ca nu mai poti sa suni. Nu e ok.