anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu primesc confirmarea reîncarcarii

Dersky
Junior entuziast

Am reîncărcat astăzi la ora 8:05 doua numere prepay din aplicația My Orange, ambele au statusul SUCCES, dar nu primesc confirmarea. Oare ce se întâmplă,  cum pot rezolva asta?

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut, @Dersky!

În acest moment există niște probleme cu primirea SMS-ului de confirmare în urma reîncărcării.

Situația este cunoscută și colegii noștri o vor remedia în cel mai scurt timp posibil.

Mulțumim pentru înțelegere.

 

Edit 21.12.2022 - situația a fost remediată

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

Salut, @Dersky!

În acest moment există niște probleme cu primirea SMS-ului de confirmare în urma reîncărcării.

Situația este cunoscută și colegii noștri o vor remedia în cel mai scurt timp posibil.

Mulțumim pentru înțelegere.

 

Edit 21.12.2022 - situația a fost remediată

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Dersky,

Dar creditul este in cont? In My Orange apare? Daca dai un apel la 333 primesti SMS cu creditul/informatiile corect(e)? Daca nu...cel mai probabil cele doua sunt legate una de alta, si dupa cum zicea si Daniela, se lucreaza la rezolvarea problemei.

Client Orange

Dersky
Junior entuziast

Acum apare creditul, s-a rezolvat cumva

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Excelent! Ma bucur sa aud ca e totul ok acum. 🙂

Client Orange