la 20-12-2022 10:48 AM - editat ultima oară la 22-12-2022 09:22 AM de DanielaH
Am reîncărcat astăzi la ora 8:05 doua numere prepay din aplicația My Orange, ambele au statusul SUCCES, dar nu primesc confirmarea. Oare ce se întâmplă, cum pot rezolva asta?
20-12-2022 11:04 AM - editat 22-12-2022 09:21 AM
Salut, @Dersky!
În acest moment există niște probleme cu primirea SMS-ului de confirmare în urma reîncărcării.
Situația este cunoscută și colegii noștri o vor remedia în cel mai scurt timp posibil.
Mulțumim pentru înțelegere.
Edit 21.12.2022 - situația a fost remediată
20-12-2022 11:04 AM - editat 22-12-2022 09:21 AM
Salut, @Dersky!
În acest moment există niște probleme cu primirea SMS-ului de confirmare în urma reîncărcării.
Situația este cunoscută și colegii noștri o vor remedia în cel mai scurt timp posibil.
Mulțumim pentru înțelegere.
Edit 21.12.2022 - situația a fost remediată
la 20-12-2022 11:39 AM
Salut Dersky,
Dar creditul este in cont? In My Orange apare? Daca dai un apel la 333 primesti SMS cu creditul/informatiile corect(e)? Daca nu...cel mai probabil cele doua sunt legate una de alta, si dupa cum zicea si Daniela, se lucreaza la rezolvarea problemei.
la 20-12-2022 11:42 AM
Acum apare creditul, s-a rezolvat cumva
la 20-12-2022 11:45 AM
Excelent! Ma bucur sa aud ca e totul ok acum. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor