anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu primesc confirmarea reîncarcarii

Dersky
Junior entuziast

Am reîncărcat astăzi la ora 8:05 doua numere prepay din aplicația My Orange, ambele au statusul SUCCES, dar nu primesc confirmarea. Oare ce se întâmplă,  cum pot rezolva asta?

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut, @Dersky!

În acest moment există niște probleme cu primirea SMS-ului de confirmare în urma reîncărcării.

Situația este cunoscută și colegii noștri o vor remedia în cel mai scurt timp posibil.

Mulțumim pentru înțelegere.

 

Edit 21.12.2022 - situația a fost remediată

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

Salut, @Dersky!

În acest moment există niște probleme cu primirea SMS-ului de confirmare în urma reîncărcării.

Situația este cunoscută și colegii noștri o vor remedia în cel mai scurt timp posibil.

Mulțumim pentru înțelegere.

 

Edit 21.12.2022 - situația a fost remediată

arsradu
#StarMember

Salut Dersky,

Dar creditul este in cont? In My Orange apare? Daca dai un apel la 333 primesti SMS cu creditul/informatiile corect(e)? Daca nu...cel mai probabil cele doua sunt legate una de alta, si dupa cum zicea si Daniela, se lucreaza la rezolvarea problemei.

Dersky
Junior entuziast

Acum apare creditul, s-a rezolvat cumva

Excelent! Ma bucur sa aud ca e totul ok acum. 🙂