la 27-06-2023 08:37 AM - editat ultima oară la 28-06-2023 01:34 PM de DanielaH
Salut, am incarcat cartela in valoare de 5E prin aplicatia MyOrange cu cardul, la primire totul era ok am primit cei 5E ca și credit, dar la 2 minute dupa ce am sunat la 333 pentru a verifica, spre surpriza mea, mai aveam doar 4,5E. Unde au disparut? Mentionez ca datele mobile erau oprite si nu am efectuat niciun alt apel/sms.
la 27-06-2023 08:52 AM
Salutare!
Cred că cea mai bună metodă de a afla, este să intri pe Chat Djingo din aplicația My Orange (contact/contactează-ne) sau de aici : https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Baftă!
la 27-06-2023 08:58 AM
Am cerut sa fiu contactat de un operator deja si aștept un răspuns.
Multumesc pentru ajutor!
la 27-06-2023 09:00 AM
Sper să se rezolve cât mai repede!
Baftă!
la 27-06-2023 11:49 AM
Salut,
Datele mobile au fost inchise inainte sa faci reincarcarea? Pentru ca daca nu, pana ai inchis datele mobile, aplicatiile au facut trafic in fundal.
Mai exista si posibilitatea ca informatia sa nu fi fost actualizata.
Verifica eventual si la Credit Info cu apel la 333 sau *133#.
la 28-06-2023 11:56 AM
Cristi, s-a rezolvat/ clarificat situația cu creditul?
la 28-06-2023 01:27 PM
Da, totul a fost rezolvat.
la 28-06-2023 01:29 PM
Mă bucur! Ce se întâmplase?
la 28-06-2023 01:32 PM
Eroare de sistem.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor