anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Mi-a disparut creditul

ChristiNica
Junior

Salut, am incarcat cartela in valoare de 5E prin aplicatia MyOrange cu cardul, la primire totul era ok am primit cei 5E ca și credit, dar la 2 minute dupa ce am sunat la 333 pentru a verifica, spre surpriza mea, mai aveam doar 4,5E. Unde au disparut? Mentionez ca datele mobile erau oprite si nu am efectuat niciun alt apel/sms.

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cred că cea mai bună metodă de a afla, este să intri pe Chat Djingo din aplicația My Orange (contact/contactează-ne) sau de aici : https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Baftă!

Am cerut sa fiu contactat de un operator deja si aștept un răspuns.

Multumesc pentru ajutor!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Sper să se rezolve cât mai repede!

Baftă!

arsradu
#StarMember

Salut,

Datele mobile au fost inchise inainte sa faci reincarcarea? Pentru ca daca nu, pana ai inchis datele mobile, aplicatiile au facut trafic in fundal.

Mai exista si posibilitatea ca informatia sa nu fi fost actualizata.

Verifica eventual si la Credit Info cu apel la 333 sau *133#.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Cristi, s-a rezolvat/ clarificat situația cu creditul?

Da, totul a fost rezolvat.

Mă bucur! Ce se întâmplase?

Eroare de sistem.