la 02-12-2022 03:24 PM - editat ultima oară la 06-12-2022 09:07 AM de DanielaH
După activarea opțiunii 12€, în urmă cu 3 zile, nu mai merge internetul mobil (în România). Cu bonusuri am >200GB net, dar degeaba... Am solicitat din nou setări automate pt internet, dar nu s-a rezolvat problema. Cineva a mai pățit așa? Cu opțiunea 5€ nu am avut astfel de probleme.
la 05-12-2022 07:16 PM
Revin cu detalii. Deci am luat legătura cu un consultant online care mi-a făcut resetare de serviciu, am dat restart de nenumărate ori, am schimbat telefonul, dar nu s-a găsit problema.
Astăzi am fost la Orange shop, mi-au schimbat cartela SIM... aceeași problemă. Au făcut resetare din sistem, resetare din telefon, apoi de la ei din centru. Am stat acolo vreo 2 ore, dar nimeni nu înțelegea ce s-a întâmplat. Până la urmă mi-au reîncărcat din nou cu opțiune de 5€ (am platit din nou 30 de lei, bineînțeles) și acum merge. Concluzia a fost că probabil s-a blocat serviciul de date mobile pentru ce am activat optiunea imediat după reîncarcare cu credit. Dar habar nu au nici ei. Important e că eu am rămas cu încă 30 lei în minus și fără Roaming 😒
la 02-12-2022 03:34 PM
Salut! Ai vreo eroare anume? Ce îți apare la pictograma de semnal?
Ești în RO, sau în străinătate?
la 02-12-2022 04:59 PM
Daca ești în străinătate, utilizarea resurselor de roaming este considerată rezonabilă atât timp cât serviciul de roaming este folosit doar pentru călătorii ocazionale în afara teritoriului României.
DETALII: https://www.orange.ro/help/politica-de-utilizare-rezonabil-a-serviciilor-roaming-see-6828
Ca să poți folosi resursele nationale in Spatiul Economic European conform ofertei de care beneficiezi (in limita politicii de utilizare rezonabilă a serviciului roaming in SEE), este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni (123 de zile) să fie majoritar in România.
la 02-12-2022 09:09 PM
Sunt în România. La pictograma apare 4G+ și viteză gen 2-7kB/s.
la 02-12-2022 09:13 PM
Incearca sa treci telefonul pe 3G temporar si vezi daca face vreo diferenta.
la 02-12-2022 09:17 PM
Din păcate nu merge nici așa 😔
02-12-2022 09:21 PM - editat 02-12-2022 09:21 PM
Nici macar google.com nu se deschide pe 3G?
Daca nu merge nici asa, incearca sa suni la 300 si cere o resetare pe cont. S-ar putea sa ajute. Optiunea pare ok. Doar internetul e extrem de lent.
la 02-12-2022 03:37 PM
Sandrea, bun venit in Comunitate!!!
De cat timp esti in roaming? In ce tara? Daca ai stat plecata mai mult de 2 luni in ultimele 3, probabil ca ai depasit limita rezonabila de consum in roaming SEE. Sau nu esti intr-o tara din SEE?
02-12-2022 04:56 PM - editat 02-12-2022 05:00 PM
Salut,
Banuiesc ca acum esti in roaming. Altfel nu ar avea sens sa-ti activezi optiunea de 12 Euro.
Daca esti in roaming, si doar datele mobile nu-ti merg, dar apelurile si SMS-urile sunt ok, atunci e posibil ca optiunea de Data Roaming din telefon sa fie pe OFF. Ca sa ai internet in roaming, acea optiune trebuie sa fie pe ON.
In mod normal, este pe OFF pentru a evita roaming-ul de date accidental din apropierea granitelor tarii. Lucru care, in functie de operatorii tarii la care se conecteaza, te poate costa cateodata destuld e mult.
Optiunea de 5Euro banuiesc ca a fost activata cat erai in tara, caz in care e normal sa-ti mearga datele pentru ca nu erai in roaming.
Pe langa optiunea de Data Roaming, care trebuie sa fie pornita, exista posibilitatea ca operatorul sa ofere doar servicii 2G. Ceea ce e ca si cand n-ai avea internet deloc. Daca ai 4G, si semnal ca lumea, si totusi internetul nu functioneaza, incearca sa activezi optiunea Data Roaming din telefon.
Daca intampini dificultati, te asteptam cu mai multe detalii. 🙂
la 02-12-2022 08:51 PM
Salut!
Sunt în România, doar urmează să plec în străinătate, de aceea am activat acum optiunea de 12€.
02-12-2022 08:54 PM - editat 02-12-2022 08:54 PM
Si in tara nu-ti merge netul? Daca deschizi google.com in browser ce eroare primesti? Poti atasa un screenshot?
la 02-12-2022 09:02 PM
da, în țară nu merge.
la 02-12-2022 09:05 PM
De la 333 ce mesaj primesti?
la 02-12-2022 09:14 PM
la 02-12-2022 09:26 PM
@Sandrea: Exact bonificațiile și resursele după activarea opțiunii de 5€. Nu apare niciunde încărcare cu EO/CREDIT de 12€.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor