anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Internet mobil nefuncțional cu opțiune 12€

Sandrea
Junior entuziast

După activarea opțiunii 12€, în urmă cu 3 zile, nu mai merge internetul mobil (în România). Cu bonusuri am >200GB net, dar degeaba... Am solicitat din nou setări automate pt internet, dar nu s-a rezolvat problema. Cineva a mai pățit așa? Cu opțiunea 5€ nu am avut astfel de probleme. 

1 Soluţie acceptată‚

Sandrea
Junior entuziast

Revin cu detalii. Deci am luat legătura cu un consultant online care mi-a făcut resetare de serviciu, am dat restart de nenumărate ori, am schimbat telefonul, dar nu s-a găsit problema.

Astăzi am fost la Orange shop, mi-au schimbat cartela SIM... aceeași problemă. Au făcut resetare din sistem, resetare din telefon, apoi de la ei din centru. Am stat acolo vreo 2 ore, dar nimeni nu înțelegea ce s-a întâmplat. Până la urmă mi-au reîncărcat din nou cu opțiune de 5€ (am platit din nou 30 de lei, bineînțeles) și acum merge. Concluzia a fost că probabil s-a blocat serviciul de date mobile pentru ce am activat optiunea imediat după reîncarcare cu credit. Dar habar nu au nici ei. Important e că eu am rămas cu încă 30 lei în minus și fără Roaming 😒 

Vizualizare soluţie în postul original

31 Răspunsuri 31

Sandrea
Junior entuziast

Revin cu detalii. Deci am luat legătura cu un consultant online care mi-a făcut resetare de serviciu, am dat restart de nenumărate ori, am schimbat telefonul, dar nu s-a găsit problema.

Astăzi am fost la Orange shop, mi-au schimbat cartela SIM... aceeași problemă. Au făcut resetare din sistem, resetare din telefon, apoi de la ei din centru. Am stat acolo vreo 2 ore, dar nimeni nu înțelegea ce s-a întâmplat. Până la urmă mi-au reîncărcat din nou cu opțiune de 5€ (am platit din nou 30 de lei, bineînțeles) și acum merge. Concluzia a fost că probabil s-a blocat serviciul de date mobile pentru ce am activat optiunea imediat după reîncarcare cu credit. Dar habar nu au nici ei. Important e că eu am rămas cu încă 30 lei în minus și fără Roaming 😒 

@Sandrea: E bine s-a găsit soluția pentru problema contului tău. Uneori este nevoie de "sacrificiul" clientului pentru rezolvarea problemelor prestatorului. Nu degeaba am scris.... "o nouă reîncărcare cu opțiune îți va rezolva problema". Succes.