la 11-06-2025 09:08 AM - editat ultima oară la 25-06-2025 12:06 PM de DanielaH
Mesaj "incarcare esuata". Ce se poate face? Multumesc.
la 25-06-2025 09:45 AM
Salut tuturor!
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
11-06-2025 09:24 AM - editat 11-06-2025 09:24 AM
Bun găsit @Ana2025 .În astfel de cazuri poți verifica fie datele cardului (posibil scrise greșit) sau chiar un moment în care nu s-a putut procesa comanda de reîncărcare. În această situație, cel mai simplu repeți pașii necesari pentru reîncărcare, fără grija că ai putea fi taxată încă o dată. E ok. Te așteptăm cu vești bune.
la 16-06-2025 01:26 PM
Buna ziua, multumesc. Se poate sa fi fost o problema a aplicatiei, desi Orange nu a confirmat, intrucat reincarcarea nu a fost efectuata si nici banii nu au fost retrasi din cont. Probabil se verifica, insa am facut o reincarcare la un partener local Orange si momentan e ok, vom vedea pe viitor. Multumesc frumos pe teu implicare si suport.
la 11-06-2025 09:25 AM
Salutare!
Poți detalia in ce condiții primești mesajul?
Despre ce tip de încărcare este vorba?
la 16-06-2025 01:23 PM
Buna ziua. O reincarcare prepay cu optiune, incercata direct din aplicatie, fara a functiona insa. Nu stiu care este motivul mesajului de eroare, dar am rezolvat efectuand o incarcare la un partener local Orange. Multumesc pentru implicare.
la 16-06-2025 11:10 AM
@Ana2025, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?
la 16-06-2025 01:20 PM
Buna ziua.Situatia e ciudata, asa spun cei de la Orange, pentru ca nu le-au fost semnalate probleme tehnice ale aplicatiei in acea zi. Raspuns clar insa, nu am. Am efectuat o incarcare la un partener Orange, ca sa nu mai risc. Vedem pe viitor. Multumesc frumos.
la 16-06-2025 01:21 PM
Mulțumim și noi pentru răspuns și te mai așteptăm.
la 20-06-2025 02:08 PM
Buna ziua
Aceeasi problema am si eu de azi dimineata…am incercat de doua ori sa reincarc si apare la status: “esuat” de fiecare data. Este vreo problema cu aplicatia? Multumesc!
20-06-2025 02:23 PM - editat 20-06-2025 02:24 PM
Încearcă să folosești un alt card daca ai disponibil.
la 20-06-2025 04:39 PM
În acest moment reîncărcarea din My Orange nu este funcțională datorită unei avarii tehnice. Situația este cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 23-06-2025 12:50 PM
Problema inca persista si azi. Am incercat de 2 ori sa reincarc cu optiunea de 12 eur si ambele incercari sunt esuate in istoric.
la 25-06-2025 09:45 AM
Salut tuturor!
Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor