anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Incarcare esuata (Iunie 2025)

Ana2025
Junior

Mesaj "incarcare esuata". Ce se poate face? Multumesc.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată.

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

FLo1
#StarMember

Bun găsit @Ana2025 .În astfel de cazuri poți verifica fie datele cardului (posibil scrise greșit) sau chiar un moment în care nu s-a putut procesa comanda de reîncărcare. În această situație,  cel mai simplu repeți pașii necesari pentru reîncărcare, fără  grija că ai putea fi taxată încă o dată. E ok. Te așteptăm cu vești bune.

Buna ziua, multumesc. Se poate sa fi fost o problema a aplicatiei, desi Orange nu a confirmat, intrucat reincarcarea nu a fost efectuata si nici banii nu au fost retrasi din cont. Probabil se verifica, insa am facut o reincarcare la un partener local Orange si momentan e ok, vom vedea pe viitor. Multumesc frumos pe teu implicare si suport. 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Poți detalia in ce condiții primești mesajul?

Despre ce tip de încărcare este vorba?

 

Buna ziua. O reincarcare prepay cu optiune, incercata direct din aplicatie, fara a functiona insa. Nu stiu care este motivul mesajului de eroare, dar am rezolvat efectuand o incarcare la un partener local Orange. Multumesc pentru implicare.

DanielaH
Moderator

@Ana2025, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?

Buna ziua.Situatia e ciudata, asa spun cei de la Orange, pentru ca nu le-au fost semnalate probleme tehnice ale aplicatiei in acea zi. Raspuns clar insa, nu am. Am efectuat o incarcare la un partener Orange, ca sa nu mai risc. Vedem pe viitor. Multumesc frumos. 

Mulțumim și noi pentru răspuns și te mai așteptăm.

CorchesDan
Începător

Buna ziua

Aceeasi problema am si eu de azi dimineata…am incercat de doua ori sa reincarc si apare la status: “esuat” de fiecare data. Este vreo problema cu aplicatia? Multumesc!

Încearcă să folosești un alt card daca ai disponibil.

În acest moment reîncărcarea din My Orange nu este funcțională datorită unei avarii tehnice. Situația este cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei.

Mulțumim pentru înțelegere.

mariomarian
Junior

Problema inca persista si azi. Am incercat de 2 ori sa reincarc cu optiunea de 12 eur si ambele incercari sunt esuate in istoric.

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că situația a fost remediată.

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.